Update

Ghid de bună recrutare

Ce să faci / Ce să nu faci când recrutezi din rândul tinerelor generații

Noile generații care intră în câmpul muncii ne cam dau bătăi de cap atunci când trebuie să-i recrutăm. Ne-am gândit să-ți venim în ajutor cu un ghid de bună recrutare cu câteva lucruri pe care poți să le faci în continuare în procesul de identificare a talentelor din rândul noilor generații, și câteva pe care ar trebui să le eviți:

 

Creează experiențe!

78% dintre Mileniali nu au nevoie de obiectele materiale, ci preferă să-și cheltuie bani pe experiențe.

 

Construiește echipe cu vârste diferite, ai putea obține rezultate bune!

6/10 Mileniali cred că Generația Z va avea un impact pozitiv la locul de muncă, datorită predilecției spre tehnologie și gândirii creative.

 

Oferă-le mai multă încredere!

24% dintre tinerii din Generația Z au mare încredere în angajator.

 

Recompensează-i pentru eforturile lor!

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

7% dintre angajații din Generația Z consideră că sunt recompensați pentru munca depusă.

 

Nu îi căuta în timpul liber!

80% dintre tinerii din Generația Z apreciază echilibrul între viața personală și cea profesională, dar și comunicarea transparentă și deschisă.

 

Nu ezita să le oferi ceea ce-și doresc!

Principalii 2 factori care îi determină pe Mileniali să accepte un job sunt programul de lucru și oferta salarială.

 

Nu uita să le oferi posibilități de avansare!

94% dintre cei din Generația Z leagă încrederea într-un  angajator de oportunitatea  de a învăța și  avansa în carieră.

 

Nu-i căuta în mediul offline!

Milenialii dețin, în medie, 7,7 dispozitive conectate, în special smartphone-uri.

Aceștia utilizează zilnic 3,3 dispozitive conectate, fiind mult mai dependenți de tehnologie decât generațiile predecesoare.

Categorii:
Update

Face parte din echipa eJobs de circa 5 ani. Perioadă în care scrie despre provocările cu care se confruntă confruntă oamenii de HR, managerii, antreprenorii. Și vine cu soluții concrete/aplicabile pentru acestea. Creionându-le atât prin urmărirea tendințelor de pe piața muncii, cât și prin feedback-ul constant primit atât de la companii & de la candidați. Pasiunea pentru nevoile angajaților și companiilor a descoperit-o în 2014, când a luat contact prima oară cu zona de resurse umane. Ulterior, a ocupat timp de doi ani poziția de editor la Ziarul Financiar.

Leave a Reply

*

*