Burberry Romania
Fisa postului

Office View: Cum e să lucrezi în magazinul Burberry Romania

De vorbă cu Alexandra Ciurdea, sales associate la Burberry Romania

Cu riscul de a aluneca într-o zonă frivolă și cât se poate de superficială, îmi permit să spun (și să-mi asum) că între o femeie și haine e o relație specială. Nu e nicio noutate, nu am zis-o eu, e un adevăr cât se poate de banal și de frumos în toată frivolitatea lui. Când însă relația asta devine și una profesională, ca în cazul Alexandrei Ciurdea, sales associate la Burberry Romania, e și mai interesant.

 

Burberry - Alexandra Ciurdea

Alexandra Ciurdea, Sales Associate la Burberry Romania; foto: Alex Gâlmeanu

 

Cum e biroul din magazinul Burberry Romania

Astfel, „biroul” Alexandrei, magazinul Burberry Romania, e un loc în care sunt convinsă că multe dintre noi ne-am dori să ne începem fiecare dimineață. Alexandra face asta de un an și patru luni, de când s-a alăturat echipei Burberry Romania, având, în total, cinci ani de experiență în domeniu.

 

Ce detalii contează în spațiul de lucru

Crede că spațiul în care lucrează, care se întinde pe două etaje fix în centrul Bucureștiului, îi afectează modul în care își desfășoară munca într-o măsură covârșitoare și contribuie direct la buna sa dispoziție. Muzica din magazin, de exemplu, o ajută să se relaxeze, îmi spune, dar și să aibă atitudinea potrivită atunci când interacționează cu un client. La fel și celelalte elemente în aparență mici și banale. Parfumul ambiental, spațialitatea, dispunerea vitrinelor și expunerea produselor sunt elemente menite nu doar să ofere confort vizual clienților, ci o ajută și pe ea să-și facă jobul cât mai bine cu putință, crede Alexandra.

 

Cât de importantă e interacțiunea

Cel mai mult la meseria sa îi place faptul că întâlnește zilnic persoane noi, deci și noi povești și experiențe. Pe lângă asta, apreciază și faptul că nu intervine niciodată monotonia. „Eu sunt unul dintre oamenii care fac exact ceea ce îi place, alături de o echipă minunată. Deci mă consider o norocoasă”, îmi spune.

 

Povestea cu hainele Burberry

Un alt lucru la fel de important, dar pe care Alexandra nu-l menționează (poate pentru că e evident și nu trebuie articulat) e rolul hainelor în toată povestea, așa cum vorbeam și la început. E absolut adorabil s-o vezi cum ține trenciul emblematic Burberry de parcă ar fi însuflețit, cum aproape dansează cu o cămașă pe care o prezintă clienților, cei din urmă jucând și ei un rol crucial în meseria sa.

„Pentru jobul meu e important ca totul să fie în locul potrivit, bine ordonat, astfel încât accesul să îmi fie cât mai facil. Lucrând cu clienții, pentru care disponibilitatea și rapiditatea sunt extrem de importante, mă ajută un spațiu de lucru echilibrat și ordonat.”

Ți-a plăcut articolul? Citește și despre:

Office View: Cum e să lucrezi la radio

Office View: Cum arată o zi din viața unui designer de pantofi

 

Categorii:
Fisa postuluiOffice View

Chief Content Editor // De mai bine de 10 ani contribuie la conturarea de proiecte editoriale, multe de la zero, cel mai recent fiind chiar We Are HR. Economist la bază, CV-ul ei include presă, marketing și e-commerce. La eJobs e responsabilă de crearea și implementarea strategiei de conținut B2B și B2C. Dacă ar putea, și-ar lua un job full time de călător.

Leave a Reply

*

*