cadouri de Craciun
Beneficii

Ce cadouri își doresc colegii de fapt

Dincolo de beneficiile materiale

Perioada sărbătorilor vine nu doar cu o mulțime de cadouri, fapte bune și pregătiri pentru minivacanță, ci e și un prilej bun de a arăta recunoștință față de colegii din compania ta. Depui eforturi alegerea cadourilor sau în organizarea celor mai inedite petreceri, însă în ultima săptămână de lucru din an îi poți surprinde și altfel. Noi însă ne-am gândit să venim în sprijinul tău cu câteva idei de cadouri de Craciun care nu te costă aproape nimic. Oamenii apreciază micile atenții, iar un simplu „Mulțumesc!” valorează de multe ori mult mai mult decât un cadou.

 

Câteva idei de cadouri de Craciun care nu te costă mult!

 

Oferă personal cadoul fiecărui angajat 

Tot mai multe companii au început să ofere colegilor cadouri personalizate, în funcție de ce-și doresc sau de ce nevoi au. Asta însă nu este suficient pentru a-i motiva. Oamenii din companie au nevoie de o legătură umană, vor să știe că sunt importanți. De aceea, o soluție ca să te apropii de ei și să le câștigi încrederea este să le oferi personal cadourile, asta adaugă un element de autenticitate. Însă dacă în companie există sute de angajați și ar dura o veșnicie să mergi pe la fiecare, atunci deleagă liderilor această responsabilitate plăcută sau scrie un mesaj colegilor.

 

Zile suplimentare la vacanță

Oamenii își doresc de Sărbători cât mai mult timp alături de cei apropiați. Astfel, poți să le oferi câteva zile suplimentare de vacanță. De altfel și un studiu eJobs, desfășurat la sfârșitul anului 2023, arată că în topul beneficiilor pe care angajații și-ar dori să le primească se află cursuri de formare profesională, bonusuri de performanță și zile libere suplimentare. În perioada sărbătorilor, în special în anumite domenii, volumul de muncă scade, deci nici nu ai ce să pierzi.

 

Idei de cadouri de Craciun: Dă mai departe

O modalitate bună de a susține faptele bune în compania ta este să oferi un dar pe care și angajații îl pot oferi mai departe. Spre exemplu, poți să faci o donație în numele lor. Asta va determina un spirit continuu de dăruire și de responsabilitate în companie.

Pentru început întreabă colegii despre organizațiile sau cazurile pe care ar vrea să le susțină, iar apoi oferă o anumită sumă sau orice ajutor.

 

Oferă un feedback sincer

Chiar dacă în cadrul companiei tale se practică one to one-urile lunare, o discuție pe final de an este mai mult decât importantă. Mai ales că studiile arată că tot mai mulți oameni să plâng că nu primesc feedback de la managerul lor și nu sunt la curent cu nivelul performanței lor. 

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

 

Celebrează micile victorii și chiar și eșecurile

Ne dorim să fim lăudați chiar și atunci când este vorba de mici victorii. De la asta ar trebui să pornim la drum! Companiile deja o fac, apelând la această metodă tocmai pentru a-și motiva și menține oamenii. Dacă și tu folosești această metodă în compania ta, nu trebuie să renunți la ea, ci să începi să celebrezi micile victorii, dar și eșecurile. Mai ales pentru că un eșec scoate la iveală o mulțime de soluții sau noi căi de dezvoltare.

Fă-o însă într-un mod cât mai distractiv, ca angajații să nu înțeleagă prezentarea ca pe un reproș. Așa veți învăța împreună din provocările cu care v-ați confruntat pe parcursul anului, iar oamenii vor ști că recunoașteți și posibilitatea unor eșecuri.

Dincolo de cadourile materiale pe care le oferi colegilor, există și alte lucruri pe care ei le prețuiesc. Indiferent de cadoul pe care alegi să-l oferi, adaugă și un Mulțumesc!

 

Ți-a plăcut articolul? Citește și:

Podcasturi cu care-ți îmbunătățești productivitatea

Cum gestionezi momentele stresante din echipă la final de an

Practici bune când acorzi bonusuri de Sărbători

Categorii:
BeneficiiFocus

Face parte din echipa eJobs de circa 5 ani. Perioadă în care scrie despre provocările cu care se confruntă confruntă oamenii de HR, managerii, antreprenorii. Și vine cu soluții concrete/aplicabile pentru acestea. Creionându-le atât prin urmărirea tendințelor de pe piața muncii, cât și prin feedback-ul constant primit atât de la companii & de la candidați. Pasiunea pentru nevoile angajaților și companiilor a descoperit-o în 2014, când a luat contact prima oară cu zona de resurse umane. Ulterior, a ocupat timp de doi ani poziția de editor la Ziarul Financiar.

Leave a Reply

*

*