Caju by Joseph Hadad
HR Challenge

Caju by Joseph Hadad: „Mergem înainte, nu ne abatem de la ce ne-am propus”

Cum se adaptează cei din HoReCa

Cu câteva luni în urmă, cea mai arzătoare provocare cu care se confruntau angajatorii din industria HoReCa era lipsa fortei de munca. Eforturile de a atrage, de a forma noi angajați erau enorme. Astăzi, toată energia pe care o au companiile din acest domeniu o investesc în a-și ține business-urile în picioare și a-și proteja atât angajații, cât și clienții, de Covid-19. 

Chiar și în contextul de față, business-urile din HoReCa privesc cu încredere în viitor și încearcă să extragă din toată această perioadă, lucrurile bune pe care le-au învățat. Pentru a afla mai multe, am stat de vorbă cu cei de la braseria Caju by Joseph Hadad. Ne-au povestit cum a fost pentru echipa lor carantina, ce măsuri au luat în primă instanță, dar și ce planuri au pentru a se adapta noii realități.

„A fost o perioadă grea pentru toată industria HoReCa, nu doar pentru echipa noastră. Industria aceasta este una foarte dinamică, efervescentă, iar în ultimele luni în care am avut restaurantul închis au fost foarte multe momente dificile atât pentru noi, cât și pentru angajații noștri. Ne-am petrecut timpul cu toții acasă, așteptând cu sufletul la gură să redeschidem, să repornim afacerea”, povestesc reprezentanții braseriei.  

Pe perioada carantinei, Caju by Joseph Hadad nu a făcut nici livrări la domiciliu, tocmai pentru a păstra toate măsurile de siguranță. În schimb, imediat după ce România a ieșit din starea de urgență, echipa braseriei a creat un sistem propriu de comenzi și livrare, pentru a le oferi în continuare clienților fideli posibilitatea să consume mâncarea preferată la ei acasă.

 

Facem planuri pentru a le modifica

În luna decembrie, anul trecut, echipa Caju by Joseph Hadad a început proiectul pentru cel de-al treilea restaurant, (după Joseph by Joseph Hadad și Caju by Joseph Hadad), iar pe 25 mai era programată lansarea oficială. Pandemia însă le-a stricat planurile, iar procesul lansării a fost oprit. 

„Am avut furnizori contractați din străinătate, care s-au aflat în imposibilitatea de a ne livra produsele. Acum, planurile merg în continuare, am scăpat de blocaje, restricțiile sunt ridicate pentru aducerea mărfurilor, iar noul restaurant se va deschide până la finele acestui an”, spun cei din echipa Caju. Ei mai precizează că, înainte de pandemie, aveau un business plan bine pus la punct, la fel ca în fiecare an, însă, în martie, au fost luați prin surprindere, iar planurile s-au schimbat pe loc, în funcție de ce au anunțat autoritățile.

Mergem înainte, cu anumite întârzieri, dar nu ne abatem de la ce ne-am propus inițial.  

 

Cum se pregătește echipa Caju de revenirea la noua normalitate

„Momentan nu o putem numi normalitate, însă mergem înainte refăcând business plan-ul, reducând numărul personalului, conformându-ne normelor date de Guvern. Vom reveni la normalitate în funcție de deciziile care se vor lua”, spun reprezentanții braseriei. 

În contextul actual, tot ceea ce primează pentru echipa Caju este siguranța clienților, dar și a angajaților. De aceea, au luat toate măsurile necesare pentru ținerea sub control a răspândirii virusului. 

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

„Ne-am conformat normelor impuse, dezinfectăm zilnic și riguros toate spațiile din restaurant, am poziționat dozatoare cu soluții specifice la dispoziția angajaților și a oaspeților, monitorizăm zilnic starea de sănătate a echipei Caju, tot personalul implicat în servirea oaspeților folosește măsti și mănusi de protecție, respectăm distanțarea de 2 metri între mese, punem la dispoziția oaspeților noștri măști de protecție”. 

 

Sfatul celor de la Caju by Joseph Hadad pentru business-urile din HoReCa 

„Fiecare proprietar trebuie să se implice 100% în business-ul lui. Doar așa poate depăși situația. Este un an în care niciun proprietar de restaurant nu se axează pe profit, ci pe supraviețuire. Dacă ai putere să te susții și ai o clientelă fidelă, vei reuși să treci cu brio de această perioadă. Trebuie să ne adaptăm situației curente, să optimizăm costurile, să reducem numărul angajaților, să micșorăm salariile, să controlăm cu atenție maximă stocurile și să încercam să renegociem chiriile”. 

Mai mult, cei de la Caju spun că munca în echipă aduce întotdeauna rezultate, aceasta este cea mai valoroasă lecție pe care au învățat-o în ultima perioadă. „Criza actuală ne-a unit mai mult ca niciodată, toți angajații noștri au fost dornici să înceapă munca, au fost alături de noi nu doar la bine, ci și acum la greu. Echipa s-a mobilizat foarte bine și încercăm pe cât posibil să depășim acest moment și să revenim la ce a fost înainte”. 

Până la finalul acestui an, cei de la Caju by Joseph Hadad se concentrează pe menținerea și păstrarea business-ului. „Avem speranță, vrem să ne păstrăm business-ul, să implementăm noile meniuri, să oferim clienților noștri servicii de cea mai bună calitate că atunci când funcționam la nivel maxim. Cel mai important e că suntem pozitivi și știm că totul va reveni la normal”. 

Restartul industriei HoReCa a fost susținut de eJobs și vom face asta în continuare. Îți suntem alături și în următoarea perioadă, trebuie doar să-ți contactezi account managerul eJobs și acesta te va ajuta cu cele mai potrivite soluții de recrutare!

 

Ți-a plăcut articolul? Citește și:

HoReCa merge mai departe

Feedback în timp real? Se poate cu Mirro!

Comunicare la distanță: cum să te faci înțeles?

Categorii:
HR ChallengeUpdate

Face parte din echipa eJobs de circa 5 ani. Perioadă în care scrie despre provocările cu care se confruntă confruntă oamenii de HR, managerii, antreprenorii. Și vine cu soluții concrete/aplicabile pentru acestea. Creionându-le atât prin urmărirea tendințelor de pe piața muncii, cât și prin feedback-ul constant primit atât de la companii & de la candidați. Pasiunea pentru nevoile angajaților și companiilor a descoperit-o în 2014, când a luat contact prima oară cu zona de resurse umane. Ulterior, a ocupat timp de doi ani poziția de editor la Ziarul Financiar.

Leave a Reply

*

*