teamwork employer branding
Employer Branding

Teamwork în Employer Branding

Cele mai puternice branduri de angajator se construiesc în echipă

În ultimii ani, din ce în ce mai multe companii au început să înțeleagă importanța unui brand de angajator puternic. O imagine bună a mediului de lucru te poate ajuta să atragi talente mai ușor, să reții angajați valoroși, să reduci substanțial costurile de recrutare și retenție și, uneori, chiar să contribui la bunăstarea brandului tău corporate prin transformarea candidaților care îți apreciază compania în clienți loiali. De aceea, tot mai multe organizații aleg acum să recruteze experți în employer branding. Dar un brand de angajator puternic nu se construiește cu un singur specialist, ci prin mult teamwork, cu ajutorul unei echipe care poate prelua și coordona fiecare etapă a brandingului de angajator. 

Având în vedere nevoia de muncă în echipă, Academia de Employer Branding, powered by eJobs, lansează luna aceasta un discount de grup de 30% dacă te înscrii la următoarea grupă cu un coleg de echipă sau din industrie. Pentru că deși cursurile academiei pot fi urmate individual, cele mai eficiente strategii de employer branding sunt definite de teamwork. 

În caz că nu știai, Academia de Employer Branding este singura organizație din lume care te poate acredita ca „Expert în Employer Branding”. Cursurile durează zece săptămâni, au loc online printr-o platformă de e-learning și pot fi integrate cu ușurință în programul tău de lucru obișnuit. Următoarea grupă, cea la care te poți înscrie cu acel group discount de 30%, începe pe 25 septembrie, așa că nu rata șansa de a deveni unul dintre primii experți acreditați în employer branding din România! În acest moment există doar 40 astfel de specialiști. 

 

Teamwork makes the dream work

De ce spunem totuși că munca în echipă e esențială în employer branding? Pentru că brandingul de angajator e un proiect pe termen lung, iar o strategie, de la dezvoltare până la implementare și optimizare, poate dura oriunde de la un an la cinci, în funcție de complexitate. În tot acest timp, specialistul în employer branding acționează ca un strateg și un coordonator, persoana care deține viziunea de ansamblu și care poate ghida brandul în direcția potrivită. Dar pentru o companie e mult mai valoros atunci când există cel puțin doi experți în employer branding pentru că se pot baza pe teamwork. Aceștia pot colabora pentru a găsi cele mai bune soluții, își pot împărți task-urile pentru a nu ajunge la burnout, se pot ajuta unul pe celălalt în menținerea productivității și pot prelua rapid proiectul de branding în eventualitatea în care unul dintre experți decide să părăsească compania. Și nu doar atât!

 

Beneficiile unei echipe de specialiști în employer branding

 

Coordonarea eficientă a mai multor departamente

Pentru a implementa o strategie de employer branding ai nevoie de implicarea a numeroase departamente. Ai nevoie de echipa de Design care să creeze identitatea vizuală a brandului tău, de echipa de Marketing pentru buna promovare a acesteia, de echipa de Development pentru implementarea corectă a paginii de carieră și, desigur, de echipa de HR care să utilizeze corespunzător brandul de angajator în recrutare și retenție. Sau, dacă alegi să nu lucrezi in-house, ai nevoie de mai mulți furnizori de servicii care să te ajute cu toate acestea. Oricare ar fi situația, toate aceste etape și colaborări pot fi făcute mult mai ușor în echipă.

 

Implementarea corectă a unei strategii complexe

Mărimea companiei influențează proporțional complexitatea strategiei de employer branding, în special atunci când ai multiple sedii, fabrici, filiale sau arii de producție diferite. Brandul tău de angajator trebuie să îi vorbească atât agentului de vânzare din magazin, muncitorului din fabrică, cât și programatorului senior din sediul principal. Iar cel mai ușor mod de a te asigura că nu uiți de niciun angajat e împărțind talentele în grupuri (spre exemplu, white collar și blue collar) și alegând o persoană responsabilă pentru fiecare. It’s all about teamwork. 🙂 

 

Atenție distribuită egal pe fiecare obiectiv important

Primul pas, înainte de a plănui strategia de employer branding, e să stabilești obiectivele acesteia, ce dorești să obții cu ea. Desigur, pe parcurs, ajunge să primeze un obiectiv înaintea altora pentru că atenția noastră distributivă e limitată. Dar dacă ai cel puțin doi specialiști în employer branding în echipă, te poți concentra în egală măsură pe fiecare obiectiv.

 

Prinde discountul de grup la Employer Branding Academy

Desigur, beneficiile unui grad ridicat de teamwork în brandingul de angajator nu se opresc aici, dar te lăsăm să le descoperi și singur analizând structura cursului Academiei de Employer Branding, pe care o găsești pe site. Nu uita că doar luna aceasta ai șansa de a te înscrie alături de un coleg și să beneficiați de discountul de grup de 30%. Grăbește-te, următoarea grupă începe pe 25 septembrie!

 

Lasă-ne datele tale mai jos dacă vrei să primești mai multe detalii, iar un reprezentat al academiei te va contacta și-ți va oferi mai multe informații.

    Categorii:
    Employer BrandingTraininguri

    Și-a conturat abilitățile de copywriter de-a lungul anilor în advertising, iar recent s-a avântat în freelancing. Îi place să descopere locuri noi și să ia pulsul orașului, întorcându-se mereu la scris. Se implică oricând trup și suflet în proiecte ce au în centru creativitatea.
    2 Comments on this post.
  • LILIANA IOSIF
    9 September 2020 at 8:02 am
    Leave a Reply

    Buna ziua,
    M-am inscris la Cursul care incepe in 25 setembrie (am completat datele) dar nu am primit nici un feedback sau dovada inscriere.
    Va rog sa imi spuneti cum se va desfasura cursul si cand voi primii factura spre a o da la plata.
    Multumesc,

    • Steluța Năstase-Lupu
      10 September 2020 at 5:48 pm
      Leave a Reply

      Bună, Liliana,

      Vei fi contactată de un reprezentant eJobs pentru a-ți oferi mai multe detalii.

      O zi frumoasă!

    Leave a Reply

    *

    *