angajații
HR Challenge

HR speed dating, runda #4

Să facem cunoștință cu doi angajați Blue Point

Uneori chiar și angajații care lucrează în același sediu nu reușesc să se cunoască prea bine sau să-și împărtășească hobby-urile și activitățile din timpul liber, fie pentru că-și desfășoară activitatea în departamente diferite, fie pentru că ocupă funcții care nu le permit să interacționeze prea mult.

Iar pentru că susținem comunicarea și o considerăm printre principalele motoare ale unui business eficient, am provocat la o rundă de HR Speed Dating doi angajați Blue Point care nu se întâlnesc prea des. Astfel, cele două au aflat ce face cealaltă în timpul liber, ce le reține în companie și ce apreciază cel mai mult la jobul lor, fiind o ocazie bună să se cunoască mai bine.

 

Să vedem ce ne-au dezvăluit angajații Blue Point!

 

Cătălina – Operator Call Center

Emilia – Team Leader

 

De cât timp faci parte din echipa Blue Point și ce te-a atras la această companie?

Cătălina: De doi ani lucrez aici. Este primul meu job, iar povestirile prietenilor mei care lucrează aici m-au făcut, fără doar și poate, să aplic.

Emilia: M-am alăturat echipei acum un an și opt luni. Am renunțat la fostul loc de muncă în favoarea Blue Point pentru că mi-a oferit oportunitatea de a mă dezvolta atât profesional, cât și personal, m-a atras ideea de a face ceva nou, deși nu aveam experiență anterioară în domeniu.

 

Ce apreciezi cel mai mult la locul tău de muncă?

Cătălina: Apreciez mediul de lucru pentru că încercăm mereu să îmbinăm activitățile de relaxare cu cele de muncă. Pe lângă cele mai așteptate activități ale anului, teambuildingul și petrecerile Blue Point, aproape în fiecare lună ne bucurăm de momente distractive în echipă. În plus, îmi place că este un mediu în care ai posibilitatea de a te exprima liber și ai reale posibilități de dezvoltare.

Emilia: Principalul aspect pe care îl apreciez foarte mult e faptul că acest job mi-a oferit oportunitatea de a învăța în fiecare zi lucruri noi. Îmi place ceea ce fac și aceasta consider că e cheia succesului în orice ar întreprinde fiecare dintre noi. Faptul că nu simt ca pe o povară mersul la job, că nu fac în fiecare zi același lucru, că îi pot învăța și pe ceilalți, așa cum la rândul meu am învățat de la colegi, toate mă motivează în fiecare zi.

 

Cum treci peste zilele de lucru mai stresante?

Cătălina: Sunt înconjurată de oameni amuzanți și înțelegători, ca atare momentele de stres dispar destul de repede când ești ajutat de echipă să treci peste ele.

Emilia: Dacă știu dinainte că mă așteaptă o zi cu mai multe provocări decât de obicei, îmi fac un to do list foarte organizat, iar, pe măsură ce realizez task-urile, le și bifez pe agendă. De asemenea, o discuție cu superiorul meu direct este întotdeauna binevenită, la fel și o pauză de relaxare.

 

Cum ai descrie colaborarea cu colegii?

Cătălina: În echipa Blue Point suntem ca o familie. Ne susținem și ne încurajăm unii pe alții, ne ajutăm reciproc și ne îndemnăm să facem lucrurile cât mai bine. Relația dintre noi este bazată foarte mult pe colaborare, comunicare deschisă și, de multe ori, chiar pe prietenie.

Emilia: Colegii noștri sunt toți tineri, entuziaști, dornici de a face lucrurile să se întâmple, astfel că s-au dezvoltat niște relații foarte frumoase de colegialitate și chiar de prietenie și în afara programului de lucru. Cel mai important este însă faptul că învățăm unii de la ceilalți și că ne ajutăm reciproc să creștem, iar acest lucru este, din punctul meu de vedere, minunat.

 

Ce ai învățat de când lucrezi aici?

Cătălina: Cel mai important lucru pe care l-am învățat este răbdarea. Am învățat să ascult oamenii, nu doar să îi aud și, totodată, să am răbdare cu ei, astfel încât să găsim o variantă și o soluție potrivite pentru fiecare dintre noi.

Emilia: Aici aș putea scrie o carte, am învățat atât de multe lucruri, încât mi-e greu să le sintetizez. Principalul lucru învățat este că, atunci când ai atitudinea corectă, nimic nu este imposibil. De asemenea, am învățat să-mi setez foarte clar obiectivele, dar și planul, pentru a le putea atinge.

 

Ce îți place să faci în timpul liber?

Cătălina: Îmi place să călătoresc, să ascult muzică și să mă întâlnesc cu prietenii.

Emilia: Unul dintre hobby-urile mele este să citesc, mă relaxează foarte tare această activitate. Iar Blue Point ne oferă acest beneficiu prin care putem împrumuta orice carte ne dorim și ni se livrează direct la birou, iar noi economisim atât bani, cât și timp.

 

Vrei să fii la curent cu tendințele din piața muncii? Citește și: 

Cât de importantă este reputația angajatorului?

Efectul burnout – cele mai afectate 5 profesii

De ce pleacă angajații

Categorii:
HR Challenge

Editor // Absolventă de Relații Economice Internaționale (ASE Bucureşti), scrie de peste doi ani despre provocările cu care se confruntă piața muncii. Pasiunea pentru nevoile angajaților și ale companiilor a descoperit-o în 2014, când a luat contact prima oară cu HR-ul. Ulterior, a ocupat poziția de editor la Ziarul Financiar.

Leave a Reply

*

*