cursuri online
Agenda

Cursuri online: de ce acum e cel mai bun moment să devii expert în employer branding

Pe 25 septembrie începe o nouă grupă a Employer Branding Academy

Contextul nostru profesional s-a schimbat foarte mult în ultimele săptămâni. Dacă înainte majoritatea lucra doar câteva zile pe lună de acasă, acum munca remote a devenit standardul, inclusiv în HR, unde chiar am înlocuit întâlnirile obișnuite cu candidații cu interviuri video. Dar ce se întâmplă cu zona de learning & development? Punem pauză doar pentru că e indicat să stăm mai mult acasă în această perioadă? În niciun caz! Pur și simplu ne mutăm activitatea în browser alegând cursuri online. 

Pe 25 septembrie eJobs dă startul celei de-a patra grupe a Employer Branding Academy, singura organizație din lume care oferă certificări acreditate de „Expert în Employer Branding”. Cursurile sunt susținute virtual prin intermediul unor webinare și a unei platforme de e-learning de către Universum Global, cea mai cunoscută companie din domeniul brandingului de angajator. Aceste cursuri online durează 10 săptămâni și culminează cu certificarea, ceea ce înseamnă că pe 27 noiembrie ai putea deveni Specialist în Employer Branding recunoscut internațional. 

Dar de ce e acum cel mai bun moment să participi la academie? Iată patru motive excelente:

 

1. Ai mai mult timp la dispoziție pentru cursuri online

Cursurile Employer Branding Academy au fost gândite pentru a fi integrate cu ușurință în programul tău de lucru. În afara câtorva webinarii programate, tu alegi exact când și cât înveți, dar și cât de mult aprofundezi un subiect. Spre exemplu, poți deprinde cele mai importante noțiuni din employer branding dedicând doar două ore pe săptămână studiului. Iar acum, de când lucrezi remote și nu mai petreci o bună parte din zi pe drum înspre job și înapoi, ai mai mult timp la dispoziție pentru a deveni expert în acest domeniu.

 

2. Poți fi al 36-lea specialist în employer branding din țară

Da, în acest moment există doar 35 de experți acreditați în employer branding în România și sute, dacă nu chiar mii, de companii care au nevoie de astfel de specialiști. Grupele Academiei de Employer Branding sunt limitate, iar în acest moment se organizează doar două grupe anuale în toată țara, grupa din 25 septembrie fiind ultima pe acest an. E o oportunitate pe care nu o poți rata, în special dacă ești pasionat(ă) de subiect și știi cât de necesară este o strategie de employer branding făcută corect pentru orice companie. 

 

3. Brandingul de angajator îți va fi de folos în perioade dificile

Aproape toate organizațiile trec printr-o perioadă dificilă în acest moment. Recrutările sunt îngreunate de izolarea recomandată, iar retenția de lipsa beneficiilor și a întâlnirilor cu echipa. Încă ne adaptăm la munca remote și la managementul de la distanță, individual și colectiv, dar în căutarea celor mai bune metode de a menține productivitatea riscăm să uităm de nevoile directe ale oamenilor noștri. Cum ne asigurăm că nu sunt afectați de zvonuri? Cum le arătăm că le suntem alături în orice moment? Ce vor să audă de la noi în perioada asta? Răspunsurile la toate aceste întrebări, dar și la multe altele le găsești în seria de cursuri online ale Academiei de Employer Branding. Înscrie-te la academie și pregătește-te așa cum trebuie pentru orice situație prin care ar mai putea trece compania ta! 

 

4. Beneficiezi de Early Bird discount

Pentru a veni în sprijinul specialiștilor care își doresc să aprofundeze branding-ul de angajator în acest an tulbure, eJobs și Universum Global oferă un discount Early Bird tuturor persoanelor care se înscriu la academie în această lună. Locurile sunt limitate, așa că nu rata șansa de a deveni „Expert în Employer Branding”!

 

Vrei să afli mai multe despre aceste cursuri online? Vizitează website-ul Employer Branding Academy sau lasă-ți datele în formularul de mai jos pentru a fi contact de către un reprezentant eJobs. 

Categorii:
AgendaCoronavirusCursuri de formareEmployer BrandingTraininguri

Și-a conturat abilitățile de copywriter de-a lungul anilor în advertising, iar recent s-a avântat în freelancing. Îi place să descopere locuri noi și să ia pulsul orașului, întorcându-se mereu la scris. Se implică oricând trup și suflet în proiecte ce au în centru creativitatea.

Leave a Reply

*

*