talentele
HR Challenge

Cum atragi talentele în companie?

De vorbă cu Nadia Drăgoi de la Studio Moderna

Provocare! Tu de câte fraze ai nevoie ca să convingi talentele să se alăture companiei tale? Pornind de la bine cunoscutul elevator pitch, am provocat-o pe Nadia Drăgoi, Human Resources Manager la Studio Moderna România, să ne răspundă la 10 întrebări cu 10 răspunsuri de impact.

 

Să vedem ce ne-a răspuns!

Cum convingeți candidații să aleagă Studio Moderna?

Candidații ne aleg pentru mediul de lucru în care îmbinăm perfect cultura unei companii multinaționale solide cu un puternic spirit antreprenorial, fiind o companie deschisă și dinamică, unde se pot realiza venituri importante, unde oricine își poate începe sau consolida cariera.

 

Ce faceți ca să vă mențineți angajații motivați și happy la job?

Organizăm multe evenimente și teambuildinguri împreună cu colaboratori externi, dar avem și în interiorul companiei o persoană care concepe periodic programe de motivare și entertainment, iar spațiul de lucru e un factor important pentru starea de spirit a angajaților – tocmai ne-am mutat într-un sediu modern, spațios și confortabil.

 

Cum încurajați dezvoltarea noilor talente?

Investim an de an în programe de training specializat, mentoring și leadership, încurajăm promovările interne, dar și pe colegii noștri să se implice în proiecte internaționale, internshipuri, assessment centers.

 

Cum vă diferențiați de competitori la nivel de beneficii?

Studio Moderna este recunoscută ca fiind o foarte puternică școală de vânzări; încă de la onboarding le oferim noilor colegi programe de inducție personalizate pentru o integrare mai facilă, iar ulterior sesiuni de training specific, prin care le împărtășim know-how-ul.

 

Cum stimulați productivitatea angajaților?

Prin condiții optime de lucru, spații de relaxare generoase, ce încurajează creativitatea și comunicarea între colegi, mediu flexibil și deschis și prin recunoașterea meritelor cât mai des.

 

Cum ajutați angajații să mențină echilibrul între viața personală și cea profesională?

Nu încurajăm timpul suplimentar petrecut la serviciu, îi învățăm tehnici de relaxare și reducere a stresului, astfel încât să reușească să păstreze o balanță cât mai bună între viața personală și cea profesională.

 

Cine sunt angajații care țin cel mai mult la păstrarea acestui echilibru?

După 35 de ani apare cu preponderență această nevoie de a păstra un echilibru mai bun, mai ales după ce apar și copiii în viața lor.

 

Cum a evoluat paleta de beneficii oferite angajaților în ultimii cinci ani?

Trendul este unul pozitiv: în ultimii ani nu numai că s-au acordat beneficii suplimentare, dar le-am și adaptat pe unele dintre cele existente nevoilor în schimbare ale angajaților, de exemplu upgradarea pachetelor de servicii medicale.

 

Care sunt criteriile după care construiți pachetele de beneficii?

Ne îndreptăm către croirea unor soluții personalizate pentru fiecare dintre ei.

 

Cum încurajați dezvoltarea personală a angajaților?

Suntem foarte transparenți în legătură cu posibilitățile de evoluție și creștere disponibile în companie, atât pe plan local, cât și internațional, le oferim angajaților diferite programe de formare interne și externe, stimulându-le gândirea creativă, spiritul antreprenorial sau alte arii de competențe, ajutându-i astfel să-și dezvolte cariera.

 

Vrei să fii la curent cu noile tendințe din piață? Citește și:

De ce e comunicarea internă esențială

Fericirea la job trece prin stomac

Ghid de bună motivare la job

Categorii:
HR ChallengeUncategorized

Editor // Absolventă de Relații Economice Internaționale (ASE Bucureşti), scrie de peste doi ani despre provocările cu care se confruntă piața muncii. Pasiunea pentru nevoile angajaților și ale companiilor a descoperit-o în 2014, când a luat contact prima oară cu HR-ul. Ulterior, a ocupat poziția de editor la Ziarul Financiar.

Leave a Reply

*

*