angajații
HR Challenge

Ghid de bună motivare

Ce să faci/Ce să nu faci când vrei să-ți menții angajații motivați

Angajații apreciază companiile care pun preț pe echilibrul între viața profesională și cea personală, pe flexibilitatea la job, dar și pe mediul de lucru. Iar dacă ești manager sau faci parte din departamentul de HR și îți dorești ca angajații să fie motivați și productivi la job, atunci trebuie să le oferi ceea ce își doresc. Ce rezultat vei obține? Colegii vor fi loiali companiei, și nu în ultimul rând, va crește nivelul de motivație și productivitate din organizație.

 

AȘA DA

Încurajează stilul de viață activ prin programe sportive!

Peste 74% dintre românii care au job sunt sedentari.

 

Organizează un alt fel de teambuilding, în care angajații să poată veni împreună cu familia!

52% dintre angajații din România se simt înstrăinați de familie.

 

Amenajează un colț de natură la birou!

Angajații care lucrează într-un spațiu de lucru cu elemente naturale sunt cu 15% mai productivi decât ceilalți.

 

Oferă angajaților flexibilitate!

Doar 0,3% dintre românii cu vârste cuprinse între 15 și 74 de ani lucrează de acasă.

29% spun că munca remote le-ar echilibra balanța dintre viața personală și job.

 

AȘA NU

De la stres la burnout. Nu neglija simptomele!

66% dintre angajați spun că au o viață stresantă, iar principala sursă este locul de muncă.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

 

Nu uita să stabilești întâlniri cu echipa pentru a prioritiza task-urile!

98% dintre salariați spun că se simt epuizați.

 

Nu ezita să investești în programe de wellbeing!

70% dintre români consideră util un program susținut de companie care să-i ajute să reducă nivelul de stres (masaj, yoga, zone de relaxare, program flexibil ș.a.).

 

Nu încuraja orele suplimentare sau munca în weekend!

65% dintre angajații din companiile locale obișnuiesc să lucreze peste program.

 

Vrei să fii la curent cu tendințele din piața muncii? Citește și: 

Cât de des își schimbă angajații români locul de muncă?

Descoperă miturile despre overtime

Când dărâmi cei patru pereți

Categorii:
HR ChallengeTeam building

Face parte din echipa eJobs de circa 5 ani. Perioadă în care scrie despre provocările cu care se confruntă confruntă oamenii de HR, managerii, antreprenorii. Și vine cu soluții concrete/aplicabile pentru acestea. Creionându-le atât prin urmărirea tendințelor de pe piața muncii, cât și prin feedback-ul constant primit atât de la companii & de la candidați. Pasiunea pentru nevoile angajaților și companiilor a descoperit-o în 2014, când a luat contact prima oară cu zona de resurse umane. Ulterior, a ocupat timp de doi ani poziția de editor la Ziarul Financiar.

Leave a Reply

*

*