angajații
Focus

Fericirea la job trece prin stomac

Mix & Match: Gastronomie

Departamentul de HR de astăzi trebuie să fie ca o bucătărie experimentală ca să funcționeze eficient. Nu te baza pe confortul și siguranța experienței dobândite până acum. Adună-ți tot curajul din arsenal și experimentează cu încredere tot ce funcționează în alte domenii, pentru că în bucătăria HR rețetele fixe sunt deja învechite și n-o să-ți aducă angajații la masă.

E timpul pentru mix & match!

E o zicală devenită deja clișeu, asta cu „dragostea trece prin stomac”, dar are un strop de adevăr în ea, iar dacă noi, ca specialiști în resurse umane, ne dorim să avem angajați care să-și iubească locul de muncă, atunci trebuie să le dăm ceva bun de tot de iubit. Desigur, tendința e să ne îndreptăm către lucruri mult mai spirituale: cărți, dezvoltare personală, lecții de yoga etc., dar în toate aceste căutări ample de a găsi beneficiul care o să-i dea pe spate pe oamenii noștri, uităm că, pe lângă pasiuni, ei au și nevoi. Așadar hrănește-i!

Știm c-o să te gândești la buget, dar ia în calcul și plusurile: angajații care stăteau două ore la masa de prânz vor pierde mai puțin timp; cei care stăteau toată dimineața cu gândul la ce vor mânca în câteva ore se vor putea concentra mai bine pe lucru, iar cei care nu mâncau deloc vor primi acum o doză zdravănă de energie, ca să lucreze cum trebuie. Cât despre eforturile tale de recrutare și retenție, gândește-te doar că într-un studiu american recent, 38% dintre respondenți au ales mâncarea în topul lor de beneficii dezirabile.

Hrănește-i, dar fă-o corect! Uită pentru un moment de Pizza Fridays și de mâncarea folosită în scop de divertisment. Sunt grozave ocazional, dar pe termen lung vor dăuna sănătății angajaților tăi și productivității lor la locul de muncă. Acum e timpul pentru un serviciu de catering sănătos și poate chiar de un nutriționist, pentru că până la urmă nu vrem doar un angajat fericit cu burgeri și pizza timp de șase luni. Vrem un angajat fericit, sănătos și apt pentru muncă pentru o perioadă mai lungă.

Categorii:
Focus

Și-a conturat abilitățile de copywriter de-a lungul anilor în advertising, iar recent s-a avântat în freelancing. Îi place să descopere locuri noi și să ia pulsul orașului, întorcându-se mereu la scris. Se implică oricând trup și suflet în proiecte ce au în centru creativitatea.

Leave a Reply

*

*