HR Challenge

Office View: Cum arată biroul ideal?

Am aflat noi!

Continuăm demersul nostru de a analiza relația dintre job și spațiul în care ne desfășurăm activitatea, Office View. Am stat de vorbă cu o floristă, Andra Iordan, și am încercat să aflăm în ce măsură spațiul de lucru îi influențează modul în care își desfășoară activitatea. Am fotografiat-o la locul „faptei”, în atelierul Ribbon’d.

 

biroul-ideal

Andra Iordan, floristă, în atelierul Ribbon’d, foto: Alex Gâlmeanu

„Biroul” Andrei e un paradis în adevăratul sens al cuvântului. Înconjurată zilnic de sute de flori, din zeci de specii diferite, își vede de lucru cu o delicatețe și o concentrare de zile mari.

Și-a dorit mereu să lucreze cu florile, dar tot timpul a intervenit teama de nou și de necunoscut. A absolvit Facultatea de Construcții, apoi a lucrat vreme de patru ani într-un birou de proiectare, în tot acest timp gândindu-se cum ar fi să își deschidă un business cu flori. Acum trei ani însă și-a făcut curaj să renunțe la job-ul de birou și să își schimbe radical traseul profesional.

A făcut un curs de floristică și apoi și-a deschis un business cu flori împreună cu un partener. Din păcate, acesta nu a rezistat decât un an, însă, din fericire, a avut multe lucruri de învățat din experiență, astfel că, singură-singurică, a deschis apoi Ribbon’d, business-ul cu flori căruia i se dedică acum trup și suflet, punând în el 200% din ea în fiecare zi.

„La început nici nu știam ce înseamnă ideea de afacere, dar pe parcurs am realizat că partea aceasta este la fel de importantă ca partea artistică”, îmi spune Andra.

Biroul Andrei este masa de lucru, iar de acolo, pe lângă munți de flori, nu-i lipsesc agenda și cleștele. Spațiul se schimbă constant, în funcție de florile cu care lucrează, dar încearcă să îl țină cât mai puțin aglomerat, lucru pe care l-a învățat din anii când avea un job de birou.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

Cel mai mult îi place sentimentul de dăruire și apreciere pe care îl are când știe că ceea ce a creat a ajuns mai departe, alături de emoții și bucurii. Deși pare un job foarte dreamy și cumva e, pentru că e nevoie de foarte multă creativitate atunci când vorbim de aranjamentele florale, ai nevoie și de o organizare foarte bună pentru a putea onora comenzile. Așa că un plan bine făcut ajută întotdeauna la eficientizarea timpului. Sunt anumiți pași pe care îi face mereu, pe care i-a transformat într-o rutină, condiționarea florilor fiind primul dintre ei, care o ajută să lucreze eficient. Pauzele, deși nu sunt foarte dese, sunt și ele binevenite, îmi spune.

„Mă gândesc mereu cât de norocoasă sunt că pot face ceva din pasiune și că mai departe vor fi și alți oameni fericiți. În rest, doar mă bucur de fiecare experiență.”

 

Ți-a plăcut articolul? Citește și:

Cum e să lucrezi ca sales associate la Burberry

Office View: cum arată biroul unui medic oncolog?

Office View: Cum e să fii păpușar la Teatrul Țăndărică

Categorii:
HR ChallengeOffice View

Head of Marketing // Cu 14 ani de experiență în marketing și comunicare, dobândită lucrând în resurse umane, jurnalism și ecommerce, la eJobs e responsabilă de crearea și implementarea strategiei de marketing B2B și B2C și alinierea ei cu obiectivele de business. Expertiză în: Brand Marketing, Job boards, Strategie, Employer Branding, Comunicare Corporate și Internă, Resurse umane

Leave a Reply

*

*