ce va schimba robotizarea
HR Challenge

Ce va schimba robotizarea în HR

VIDEO: Andrei Crețu, 7card

Răspunsul cel mai simplu și cel mai onest, cel mai ancorat în realitate, e „nu știm”. Putem să facem scenarii și supoziții evident, să ne gândim la ce ne așteaptă și ce se poate întâmpla în 5, 10, 20 de ani, dar mai departe de asta, pe termen lung, adevărul e că nu putem avea nici cea mai mică idee.

E puțin probabil ca roboții să înlocuiască 100% oamenii. Pe planeta asta și în viitoarele decenii, chiar secole, cel puțin. Sau poate sunt eu optimistă.

La HR World Cluj, am stat de vorbă cu Andrei Crețu, cofondator 7card, din dorința de a afla și alte păreri și de a ajunge astfel la alte posibile răspunsuri apropo de ce va schimba robotizarea în HR.

 

Robotizare – prieten sau dușman?

„Atâta timp cât ne concentrăm pe a crea valoare adăugată și organizația răspunde acestei necesități, nu cred că există niciun pericol real pentru ca roboții să ne înlocuiască. Se va întâmpla punctual acolo unde rolurile și munca sunt de așa natură și automatizarea poate genera niște avantaje.”

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

Poate mai important decât ce-o să fie în viitor e, de fapt, ce se întâmplă ACUM. Și în timp ce încercăm să lăsăm garda jos și să integrăm digitalizarea și robotizarea în viețile noastre profesionale, căci în cele personale le-am primit cu brațele deschide, e important să nu uităm de contextul actual, în care piața de HR e din ce în ce mai încinsă.

 „Subliniez ideea de a fi cât mai onești, un proces introspectiv, cine suntem noi ca angajatori, încotro ne îndreptăm și toată povestea asta s-o cristalizăm și s-o comunicam extrem de eficient către audiență. Pe urmă venim noi, diverși furnizori de beneficii, și completăm această poveste, dar rolul central revine în mâinile companiei și ale echipei de HR”, e de părere Andrei.

 

Categorii:
HR Challenge

Head of Marketing // Cu 14 ani de experiență în marketing și comunicare, dobândită lucrând în resurse umane, jurnalism și ecommerce, la eJobs e responsabilă de crearea și implementarea strategiei de marketing B2B și B2C și alinierea ei cu obiectivele de business. Expertiză în: Brand Marketing, Job boards, Strategie, Employer Branding, Comunicare Corporate și Internă, Resurse umane

Leave a Reply

*

*