telemunca noutati HR eJobs
Coronavirus

Statistici interesante despre telemunca și alte noutăți

Te ținem mereu conectat

E timpul să vorbim cu cifrele pe masă despre telemunca. Acest subiect care a fost pe buzele multora dintre noi în ultima perioadă a fost supus unui studiu mondial, iar rezultatele acestuia ne arată clar că această opțiune va fi îmbrățisată de tot mai multe companii. De la telemunca te invităm să-ți muți atenția către Employer Branding și asta pentru că o nouă sesiune de cursuri pentru această specializare va începe în toamna 2020.

Despre alte noutăți care te vor ajuta să depășești cu mai multă lejeritate lunile următoare, îți vorbim mai departe în știrile de mai jos.

 

47% dintre companii își propun să facă o opțiune permanentă din telemunca

Migrarea cauzată de situația curentă a unei bune părți a forței de muncă de la birou acasă a readus în discuție posibilitatea de a lucra full-time de la distanță. Iar un studiu efectuat la nivel mondial, la final de aprilie, de PwC susține că aproape jumătate dintre companiile chestionate iau această opțiunea de telemunca în calcul și pe viitor. Ce alte schimbări se mai anunță? Aproape două treimi (64%) dintre respondenți planifică noi măsuri de siguranță pentru angajații care revin la muncă. În acest context, 55% își propun să reconfigureze locurile de muncă pentru a promova distanțarea socială. Dacă până acum telemunca era un subiect aproape tabu în multe dintre companiile din România, iată că în prezent el nu mai poate fi nici ignorat și nici amânat.

 

Înapoi la școala de Employer Branding

Deși la prima vedere un curs de Employer Branding poate părea doar nice-to-have, cunoștințele dobândite în urma sa se vor dovedi extrem de valoroase. Și asta pentru că te vor ajuta să gestionezi mai bine modul în care angajații și candidații află și interpretează diversele schimbări care se petrec în compania ta. E esențial să faci lucruri în timp real pentru a atrage talente și pentru a reține angajați, dar la fel de important e să și construiești un plan concret pe termen lung. Un brand de angajator puternic nu se dezvoltă de la sine, nu apare de pe o zi pe alta și nici nu este nimicit de diversele crize cărora trebuie să le facă față. O nouă sesiune de cursuri la Employer Branding Academy începe în toamna lui 2020, mai precis pe 25 septembrie, iar la finalizarea lor te vei alătura celor 35 de specialiști acreditați pe această nișă! Detalii găsești pe employerbrandingacademy.ejobs.ro.

Aproape 50% dintre români vor să-și schimbe jobul în următoarele 12 luni

Criza generată de pandemia COVID-19 a avut un impact major asupra pieței de recrutare. Numărul șomerilor a crescut, iar o bună parte din restul forței de muncă se confruntă cu probleme. În acest context, nu e de mirare rezultatul obținut de cel mai recent studiu eJobs, conform căruia aproape jumătate dintre respondenți plănuiesc să-și schimbe jobul în următorul an. O altă statistică interesantă obținută pe baza chestionarului arată și că 28% dintre români plănuiesc să-și schimbe cu totul domeniul de activitate. Având aceste date, credem că e mai important ca niciodată să le arăți angajaților de bază că le ești aproape. Iar dacă ai posturi disponibile, pentru care în trecut nu găseai specialiști, poate că n-ar fi rău să faci o nouă trecere în revistă a candidaților. S-ar putea să găsești veritabile talente ce se pot alătura de îndată echipei tale.

 

Omul potrivit la jobul potrivit

Ce ai zice dacă ți-am spune că îți putem face „lipeala” cu candidații pe care-i căutai de multă vreme pe o anumită poziție? Algoritmul Candidate Fitness de pe eJobs.ro își propune să-ți facă treaba mai ușoară și să-ți lase mai mult timp de planuri pentru diversele scenarii post-pandemie. Cuplat cu interviul video pe care acum îl poți programa direct din eJobs.ro, Candidate Fitness te ajută să eficientizezi la maximum recrutarea și să ajungi cât mai repede la cei mai relevanți candidați.

 

Ți-a plăcut acest articol? Citește și:

Remote work sau jobul viitorului

Munca remote și experiența angajatului

Categorii:
CoronavirusȘtiriUpdate

Managing Editor // Cu un background economic, a dat în primul an de job de gustul jurnalismului și, de atunci până în prezent, încearcă să combine latura practică, realistă, insuflată de facultate, cu cea magico-escapistă a scrisului. La We Are HR și eJobs este atât ochiul critic, analitic, cât și creator de content.

Leave a Reply

*

*