dezvoltare profesionala
HR Speed Dating

Angajații tăi se cunosc între ei?

HR Speed Dating

Într-o companie în care există mai multe departamente sau echipe, oamenii ajung să nu se cunoască între ei și astfel nici nu se pune problema de vreo prietenie. Pentru ca angajații să aibă o interacțiune mai apropiată și ca să depășească barierele de comunicare din organizația lor, îi provocăm să încerce HR Speed Dating. În acest număr, am ales doi angajați ai companiei de audit Baker Tilly România, care nu doar că au roluri diferite, ci și lucrează în departamente diferite. Să facem cunoștință cu cei care se pricep tare bine la cifre! Mădălina Dumitru, Associate în departamentul Financiar și Cristian Vlăsceanu Efremov, Senior în departamentul de Prețuri de Transfer.

 

De cât timp faci parte din echipă și ce te-a atras la această companie?

Mădălina: M-am alăturat echipei în urmă cu aproape șapte luni. Întotdeauna am vrut să lucrez într-o companie mare, cu o echipă numeroasă, unde să am oportunitatea de dezvoltare profesionala și să învăț de la oamenii cu experiență diverse moduri de abordare a situațiilor-limită. Asta am găsit aici.

Cristian: Lucrez în cadrul Baker Tilly din iunie 2018 și cel mai mult m-a atras tocmai ideea de a lucra la nivel de regiune, fiind o provocare nouă pentru mine. Acum pot spune că decizia pe care am luat-o a fost una foarte inspirată.

 

Ce apreciezi cel mai mult la locul de muncă?

Mădălina: Apreciez faptul că sunt încurajată să mă autodepășesc și să înfrunt situațiile dificile pe care le întâlnesc uneori. Acest lucru mă ambiționează să evoluez pe plan profesional, dar și personal.

Cristian: E fascinant să afli lucruri noi despre majoritatea industriilor de la oameni care muncesc în respectivele domenii de ani buni și care conduc afaceri de succes.

 

Cum arată o zi de lucru pentru tine?

Mădălina: Ziua de lucru începe cu un fresh de fructe. Apoi fac un to do list pe care am satisfacția să-l termin la sfârșitul zilei. Nicio zi nu seamănă cu alta, așa că încerc să mă adaptez permanent situațiilor noi.

Cristian: Încep cu o cafea, verific e-mail-urile primite, stabilesc task-urile pentru ziua respectivă și deschid paginile de știri, pentru că trebuie să rămânem mereu ancorați în realitatea zilelor noastre. În unele zile, avem întâlniri cu clienții și, de asemenea, trebuie întocmite rapoartele, care au deadline-uri ce trebuie respectate.

 

Ce rol are învățarea în dezvoltarea profesională?

Mădălina: Învățarea ocupă un rol important datorită nevoii de adaptare la schimbările legislative care apar destul de des în meseria noastră. Tot timpul există lucruri noi pe care le asimilăm.

Cristian: Ca în orice domeniu, este cel mai important aspect. Trebuie mereu să fim la curent cu noutățile și să învățăm zilnic, mai ales că trăim într-o lume în continuă schimbare.

 

Cum susține compania dezvoltarea profesionala?

Mădălina: Deși nu sunt de mult timp în echipa Baker Tilly, am participat deja la un curs de Excel și un seminar pe zona de fiscalitate. Mai mult, suportul din partea colegilor din celelalte țări m-a ajutat să dezleg tainele softului de contabilitate folosit aici și să mă acomodez mai ușor cu noile mele responsabilități.

Cristian: Am participat la conferințe locale, dar și internaționale. Am învățat să-mi gestionez emoțiile care vin odată cu susținerea unei prezentări. De asemenea, am avut mereu susținerea și deschiderea din partea echipei de a participa la diverse cursuri care consider că mă pot ajuta în dezvoltarea profesională și chiar personală.

 

Ce ai învățat lucrând la Baker Tilly România?

Mădălina: În fiecare zi învăț lucruri noi. Baker Tilly m-a ajutat să îmi dezvolt latura independentă și să descopăr lucruri noi despre mine. Fiecare experiență nouă m-a ajutat să îmi văd limitele, dar am primit toată susținerea să le pot depăși.

Cristian: A contat foarte mult pentru mine că se lucrează la nivel de regiune, cel puțin în cadrul departamentului meu, și astfel am putut să învăț lucruri noi despre țări precum Cipru, Grecia, Bulgaria. Consider că m-a ajutat foarte mult acest aspect atât din punct de vedere personal, cât și profesional, cunoscând oameni noi, cu mentalități total diferite.

 

Cum ai descrie colaborarea cu colegii?

Mădălina: Colegele din departamentul meu sunt persoane calde, deschise la nou, ceea ce face colaborarea ușoară, deoarece încercăm să eficientizăm și să ne ușurăm munca atât cât putem.

Cristian: Chiar dacă există contabili, auditori, specialiști pe impozite directe, pe impozite indirecte, pe prețuri de transfer, toate aceste specializări au puncte comune, de care ne lovim aproape zilnic, deși par a fi diferite. Iar fără o strânsă legătură între angajați rezultatele finale pot fi afectate. Am ajutat și am fost ajutat de fiecare dată când a fost necesar și cu unii colegi chiar am creat prietenii frumoase.

Angajații tăi se cunosc între ei? Poate e cazul de o sesiune de HR Speed Dating.

 

Ți-a plăcut articolul? Citește și:

Cum învățăm prin experiență?

Cei mai curioși angajați cu privire la salariu

Învață pentru a genera schimbare

Categorii:
HR Speed Dating

Editor // Absolventă de Relații Economice Internaționale (ASE Bucureşti), scrie de peste doi ani despre provocările cu care se confruntă piața muncii. Pasiunea pentru nevoile angajaților și ale companiilor a descoperit-o în 2014, când a luat contact prima oară cu HR-ul. Ulterior, a ocupat poziția de editor la Ziarul Financiar.

Leave a Reply

*

*