CV-ul in viitor
Focus

Cum va arăta CV-ul în viitor?

Nu știm, dar avem câteva idei

Digitalizarea e un subiect care e din ce în ce mai prezent pe buzele tuturor, nu doar în cercurile de HR. Ne întrebăm cum va arăta recrutarea în viitor, cum vor fi candidații, în ce fel se va transforma CV-ul și până unde vom merge cu beneficiile.

Și, în timp ce tot ce putem face acum e să presupunem, căci nu putem avea nicio certitudine, jocurile astea de imaginație ne stimulează creativitatea și ne fac să descoperim soluții noi pentru probleme cu care ne confruntăm acum, nu în viitor.

Am stat de vorbă cu Ștefan Turtaru, Global Recruiting Strategist la Crossover, pentru a încerca să găsim niște răspunsuri la aceste jocuri de imaginație.

Joc de imaginație: CV-ul în viitor

Când vine vorba despre cum se va transforma CV-ul, Ștefan vede o apropiere a acestuia de zona de social media, din ce în ce mai prezentă în viețile noastre:

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

„Cred că pe viitor CV-ul va include mai mult decât experiența profesională, va semăna mai mult cu un profil de social media, unde fiecare etapă a carierei, dar și a evoluției personale va fi reprezentată sub diverse forme, de la video-uri de personal branding, testimoniale de la foști colegi, misiune și valori personale la informații despre stilul de comunicare și mediul de lucru ideal.”

Conștient de importanța tot mai mare pe care tehnologia o are atât în viețile noastre personale, cât și în cele profesionale, Ștefan se așteaptă ca și candidații viitorului să se uite la acest aspect atunci când încearcă să convingă recrutorul că sunt potriviți pentru postul pe care și-l doresc. Tot ca un joc de imaginație, l-am rugat să se pună în pielea unui tânăr din Generația Z care vine la un interviu de angajare și să se gândească cum ar convinge angajatorul că e the right fit.

„Cred că m-aș gândi la un mod în care tehnologia ar putea să revoluționeze compania pentru care îmi doresc să lucrez sau ar facilita comunicarea dintre companie și parteneri și m-aș duce la interviu cu o propunere de inovație în acest sens.”

 

Că va fi sau nu așa, că cei pe care îi vom primi la interviu vor corespunde așteptărilor noaste, e iar o chestiune de incertitudine, nu e loc de certitudini aici. Dar, câteodată, some wishful thinking nu strică nici măcar în mediul profesional, nu crezi?

Categorii:
Focus

Head of Marketing // Cu 14 ani de experiență în marketing și comunicare, dobândită lucrând în resurse umane, jurnalism și ecommerce, la eJobs e responsabilă de crearea și implementarea strategiei de marketing B2B și B2C și alinierea ei cu obiectivele de business. Expertiză în: Brand Marketing, Job boards, Strategie, Employer Branding, Comunicare Corporate și Internă, Resurse umane

Leave a Reply

*

*