HR Challenge

HR Pitch: Specialiștii răspund provocării We Are HR

Ștefan Turtaru, Crossover

Ne place să provocăm profesioniștii din HR să intre în jocul We Are HR. Plecând de la celebrul elevator pitch, provocarea e următoarea: 10 întrebări, 10 răspunsuri, nu mai mult de o frază la fiecare. Ce zici, faci față? De data asta e rândul lui Ștefan Turtaru, Global Recruiting Strategist la Crossover.

 

Ștefan Turtaru, Global Recruiting Strategist @ Crossover

 

Cum găsiți și cum atrageți talentele în contextul nu tocmai favorabil al pieței?

Încercăm să jucăm în altă ligă și ducem jocul pe terenul lor prin ofertă de joburi 100% remote și cele trei instrumente inedite de recrutare: procese individuale online, turnee de angajare locale în orașele de interes și turnee de angajare online.

 

Cum convingeți candidații să aleagă Crossover și nu o companie competitoare?

Ne asigurăm că fiecare oră de efort depus contează prin oferirea unei remunerații la standard global și oferim șansa de lucra direct cu clienți din SUA folosind cele mai trendy tehnologii de pe piață.

 

În condițiile în care e o lipsă tot mai acută de talente, ce tehnici abordați când vine vorba de retenția de angajați?

Flexibilitatea programului de lucru și onorariile care recompensează skillset-ul, nu locația de unde se desfășoară activitatea, sunt principalele noastre atuuri.

 

Care este cel mai important lucru, din punctul tău de vedere și al companiei, pentru ca o echipă să fie una de succes?

Noi definim echipe de maximum cinci persoane și facilităm comunicarea consistentă prin procese și metodologii specifice lucrului la distanță.

 

Apropo de misiunea Crossover, cum vă determinați angajații să contribuie la transformarea societății?

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

Îi încurajăm să fie prietenoși cu mediul înconjurător și să lase drumul cu mașina până la birou pentru un job remote.

 

Cum faceți angajații să se simtă #HappyLaJob?

Încurajăm fiecare individ să își creeze propriul ecosistem de lucru, care susține atât productivitatea la job, cât și timpul petrecut cu familia, prietenii și cel alocat hobby-urilor personale.

 

Cum sărbătoriți reușitele în echipă?

Ținem conferințele cu webcam-ul deschis (joking).

 

Cum încurajați dezvoltarea talentelor?

Le oferim access la cele mai noi tehnologii și framework-uri, iar pentru dezvoltarea pe termen lung avem programe online de training ce acoperă cele mai noi tehnologii de pe radarul experților IT.

 

Cum definiți și măsurați succesul în HR?

Când omul potrivit ajunge în echipa potrivită.

 

În ce măsură HR-ul contribuie la succesul business-ului în interiorul companiei?

Pentru modelul Crossover, HR-ul este esențial pentru că, practic, face posibilă legătura între cei peste 2.000 de colaboratori din întreaga lume și clienții aflați în principal în Statele Unite.

Categorii:
HR Challenge

Head of Marketing // Cu 14 ani de experiență în marketing și comunicare, dobândită lucrând în resurse umane, jurnalism și ecommerce, la eJobs e responsabilă de crearea și implementarea strategiei de marketing B2B și B2C și alinierea ei cu obiectivele de business. Expertiză în: Brand Marketing, Job boards, Strategie, Employer Branding, Comunicare Corporate și Internă, Resurse umane

Leave a Reply

*

*