Cum să recrutezi cele mai potrivite talente
HR Challenge

Cine câștigă în cursa pentru talente?

Creativitatea, cheia eficienței în recrutare

Dacă recrutarea de absolvenți de facultate sau oameni cu experiență de 3-4 ani îți dă bătăi de cap, și nu mai știi cum să-i abordezi și cum să faci ca firma ta să fie o țintă pentru aceste talente, atunci a venit timpul să adaugi în procesul de recrutare câteva picături de creativitate, corelate cu adaptarea la cerințele noilor generații.

Am pregătit câteva rețete de recrutare care vor orienta candidații către compania ta.

„Elementul de noutate în procesele de recrutare constă în creativitatea echipei de recrutare în a elabora descrierea pozițiilor sau anunțurile într-un mod atractiv. Adaptarea la prezent și la noile generații necesită sau chiar impune modificări în atragerea candidaților potriviți, fiind anumite domenii, precum industria IT, în care cererea de forță de muncă este peste nivelul ofertei disponibile”, este de părere Cristina Postolache, managing partner la Big4HR, companie cu activități în domeniul resurselor umane.

Big4HR recrutează în special candidați pentru poziții de management, high potentials, cu cel puțin 3-4 ani de experiență, iar din experiențele anterioare Cristina Postolache spune că a observat că această categorie de candidați devine din ce în ce mai ancorată în realitatea de business și pune în balanță așteptările pe care le au versus ceea ce pot oferi.

Nici recrutorii nu rămân în urmă, ei se interesează cu privire la preferințele candidaților care își caută un loc de muncă pentru a analiza dacă așteptările companiei sunt apropiate de cele ale posibililor candidați.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

Uite câteva metode de recrutare care aduc rezultate bune recrutorilor și pe care le poți folosi și tu atunci când ești în căutare de noi angajați

 

Recrutarea prin rețelele profesionale

Astăzi, cele mai utilizate metode de recrutare au în prim plan rețelele profesionale și site-urile specializate. „Important este să reprezinți un brand atractiv de angajator, spre exemplu să ai biroul într-o locație accesibilă și să îți creezi relații cu potențialii candidați, eventual înainte de a-i contacta cu privire la o oportunitate profesională, pentru a afla ce îi motivează”, crede Cristina Postolache.

 

Categorii:
HR Challenge

Face parte din echipa eJobs de circa 5 ani. Perioadă în care scrie despre provocările cu care se confruntă confruntă oamenii de HR, managerii, antreprenorii. Și vine cu soluții concrete/aplicabile pentru acestea. Creionându-le atât prin urmărirea tendințelor de pe piața muncii, cât și prin feedback-ul constant primit atât de la companii & de la candidați. Pasiunea pentru nevoile angajaților și companiilor a descoperit-o în 2014, când a luat contact prima oară cu zona de resurse umane. Ulterior, a ocupat timp de doi ani poziția de editor la Ziarul Financiar.

Leave a Reply

*

*