reguli în Employer Branding
Employer Branding

Top 7 reguli în Employer Branding

Ce pași trebuie să urmăm când începem să ne construim brandul de angajator?

În luna martie am participat la unul dintre cele mai captivante masterclass-uri de anul acesta, HR World: Brand Makers, un eveniment intensiv dedicat brandului de angajator, organizat de eJobs și Universum, compania care a creat Employer Branding Academy, singura organizație din lume care ofertă certificări acreditate internațional de „Expert în Employer Branding”. Speaker la masterclass a fost chiar Global COO-ul Universum, Karl-Johan Hasselström, care nu a ezitat să ne dezvăluie o mulțime de tactici și bune practici pentru dezvoltarea unei strategii corecte de employer branding. Descoperă-le în video și parcurge preferatele noastre mai jos!

 

 

Care sunt top 7 reguli în Employer Branding?

 

1. Alege elemente credibile, distincte și durabile pentru strategia ta de employer branding.

Construiește-ți o cultură organizațională coerentă pentru compania ta și relevantă atât pentru publicul-țintă intern (actualii angajați), cât și pentru cel extern (potențialii angajați).

 

2. Găsește diferențiatorul adevărat pentru compania ta.

Brandul de angajator nu poate fi construit pe salarii mari sau beneficii. Acesta trebuie să scoată în evidență cultura companiei sau alte elemente care pot diferenția cu adevărat de competiție. Dar ține minte prima regulă! Nu poți inventa aceste elemente. Ele trebuie să fie credibile.

 

3. Alocă-ți timpul necesar pentru a-ți construi strategia de employer branding.

O strategie coerentă și durabilă de employer branding nu se naște după o sesiune de brainstorming și nici după cinci. Durează luni de zile și necesită numeroase resurse, iar rezultatele se vor vedea de abia după un an sau doi.  

 

4. Înțelege-ți grupurile-țintă și declină-ți employer value proposition-ul (EVP) corespunzător.

Cu toții putem fi de acord că oamenii sunt foarte diferiți între ei, așa că de ce ne-am păcăli singuri cu ideea că angajații noștri sunt toți la fel? Fie că vorbim de blue collars sau white collars, de generația Z sau cei 45+, de bărbați sau de femei, de introvertiți sau de extrovertiți, întotdeauna vom găsi diferențe majore între oamenii pe care vrem să îi atragem în companie și cei pe care vrem să-i păstrăm. De aceea e important să ne declinăm mesajele corespunzător pentru toate grupurile noastre țintă principale.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

 

5. Actualizează-ți strategia constant.

După ce ai lucrat luni de zile să o construiești și ai stat apoi luni de zile ca să o măsori, indiferent dacă e un succes răsunător sau unul domol, nu îți permiți să îți lași strategia de employer branding să se prăfuiască. O dată la trei-cinci ani, cel puțin, aceasta trebuie reîmprospătată.

 

6. Nu renunța în etapa de implementare.

Asigură-te că faci tot ce îți stă în putință pentru a implementa cu adevărat strategia nou creată. E ușor să te lași demotivat(ă) de proceduri interne anevoioase sau de manageri care-ți pun bețe în roate, dar ține minte că scopul final este mai presus de toate.

 

7. Transformă stakeholderii companiei în aliați.

Știm cât de greu e să-i convingi pe stakeholderi că brandingul de angajator merită o atenție deosebită în companie, în special când aceștia cred că știu cu adevărat ce își doresc angajații. De aceea e important să îi implici de la bun început în dezvoltarea strategiei de employer branding, pentru a te asigura că ai toată susținerea lor în momentul implementării.

 

Descoperă toate celelalte reguli la Employer Branding Academy

Acum că știi cele mai importante reguli în employer branding, e timpul să te ocupi de partea practică a lucrurilor, iar dacă nu știi cu ce să începi mai exact, atunci alege să participi la prima ediție din România a Employer Branding Academy, powered by eJobs și Universum!

Cursurile încep pe 16 mai, durează 9 săptămâni și vor avea loc parțial în București și parțial online. Costul participării la academie este de €2000 și include certificarea internațională de „Expert în Employer Branding”, accesul la cursuri, materiale și o comunitate de experți din întreaga lume, plus un study case aplicat pe compania pe care ți-o dorești tu. Profită de această ocazie de a-ți dezvolta strategia de employer branding alături de cei mai recunoscuți specialiști în domeniu!

 

ÎNSCRIE-TE ȘI TU LA EMPLOYER BRANDING ACADEMY

    Categorii:
    Employer Branding

    Lucrează de 10 ani în Marketing & Advertising, orientându-se mai degrabă pe ceea ce poate face acest domeniu pentru Industria de Recrutare. După ce a finalizat un masterat în Antropologie la Central European University, a realizat că e fascinată de felul în care se creează adevărate comunități în interiorul companiilor. De aici a pornit pasiunea pentru People Management & Company Culture, o pasiune pe care a transformat-o în job în cadrul echipei eJobs România, devenind chiar Specialist acreditat în Brandingul de Angajator în 2019, după ce a absolvit Academia de Employer Branding al Universum Global.

    Leave a Reply

    *

    *