Update

Office View: Cum arată o zi din viața unei antrenoare de yoga?

De vorbă cu Karina Staron

Cu Karina am stat de vorbă prin prisma celui de-al doilea job pe care îl are, cel de instructoare de yoga, căruia i se dedică în fiecare dimineață și seară în mansarda LadyFit din Victoriei. Asta pentru că, în timpul zilei, jobul ei full time e de General Manager la Emporio Armani București, job extrem de solicitant și de aglomerat.

A început să predea yoga acum un an și jumătate și, îmi spune, trecerea de la practicant la profesor a fost o adevărată provocare.

„Îți oferă o nouă perspectivă asupra propriei persoane, îți dă o doză de calm suplimentară, foarte utilă în zilele noastre, aduce mai multă disciplină în viață și te readuce în dispoziția de a învăța mereu câte ceva.”

Cu toate că recunoaște că pentru a avea un al doilea job, pe lângă cel full time, dar și o viață personală trebuie să aibă un nivel de implicare foarte ridicat și că de multe ori devine extrem de solicitant, bucuria de a învăța alături de cursanți și de a le vedea evoluția e și ea foarte mare. Chiar și într-o zi proastă, după o clasă de yoga, are un tonus mai bun.

Karina Staron, antrenoare yoga la LadyFIT Victoriei

Studioul în care Karina ține clasele de yoga e unul aseptic, foarte luminos, care îmbie la introspecție și relaxare, un mediu autentic și real, cum îl numește ea. Simplu, dar cu detalii pe care le iubește: grădina din spatele studioului, dreamcatchere pe post de decorațiuni și mesajele pozitive de pe pereți.

Faptul că are 10 ani de experiență în luxury retail, unde clienții nu sunt cei mai comozi, o ajută acum să se adapteze constant clienților și stărilor de spirit diferite, mereu cu zâmbetul pe buze. Iar puțin calm, diplomație și o abordare elegantă rezolvă orice situație, oricât de incomodă. În plus, e întotdeauna adepta onestității, aducând de multe ori experiențele personale la clasele de yoga. Astfel, ascultă cursanții și se zbate să ofere soluții pentru ca fiecare să fie mulțumit cu ceea ce primește. În același timp, nu se sfiește să își recunoască limitările și să arate că și ea mai are enorm de învățat și nu este perfectă.

„Sunt un om creativ și am nevoie de un spațiu de lucru frumos, estetic, aerisit, cu personalitate, în care să mă simt bine-venită. Lumina naturală și puțină aromaterapie ajută, bețisoare parfumate, uleiuri esențiale, muzică.”

 

 

 

Ți-a plăcut articolul? Atunci s-ar putea să-ți placă și:

Cum e de fapt cu echilibrul?
Cum poate HR-ul să reducă fenomenul de burnout al angajaților?
Înapoi la simplitate

Categorii:
Update

Chief Content Editor // De mai bine de 10 ani contribuie la conturarea de proiecte editoriale, multe de la zero, cel mai recent fiind chiar We Are HR. Economist la bază, CV-ul ei include presă, marketing și e-commerce. La eJobs e responsabilă de crearea și implementarea strategiei de conținut B2B și B2C. Dacă ar putea, și-ar lua un job full time de călător.

Leave a Reply

*

*