HR-ul
Focus

HR-ul își schimbă garderoba

Editorial

Când am lansat revista asta, toamna trecută, am pornit la drum cu un brief simplu: modul în care se făcea conținut pentru publicul de HR era învechit, obosit și ponosit. Cu toate astea, nimeni dintre cei care generau conținut nu făcea lucrurile altfel, iar audiența (oamenii de HR) consuma ce primea. Cunoscând oamenii din industrie, văzând de ce sunt capabili și ce viziune au asupra domeniului, am realizat că merită mai mult.

Așa că misiunea We Are HR s-a născut natural, în urma unor brainstorminguri infinite despre cum ar trebui să se întâmple lucrurile în HR în România. Am hotărât atunci că prin această revistă și prin conținutul de pe WeAreHR.ro, vom încerca să te scoatem, ușor-ușor, din zona de confort. Că te vom provoca să privești mai departe de stereotipuri și că te vom pune pe gânduri ca să nu mai iei lucrurile de bune, ci să-ți pui întrebări și, tot tu, să găsești răspunsurile.

HR-ul nu mai e ca la începutul anilor ’90, când era suficient să pui un anunț într-un ziar și sunau 20 de oameni și sigur angajai pe cineva, cum îmi povestea acum ceva timp cineva din industrie. HR-ul nu mai e doar despre salarizare și cereri de concediu și demisii. HR-ul lui 2018 e despre încercări și eșecuri, despre căutări infinite și, mai ales, despre oameni, nu despre resurse.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

Cum arată HR-ul de astăzi?

HR-ul din România de azi intră în primăvară, după aproape trei decenii în care a purtat zeci de cojoace cusute cu strădanie de generații de mame și bunici, și-și dă seama că hainele pe care le aruncă nu doar că au intrat la apă, dar și că s-au tocit. HR-ul de azi, chiar dacă momentan e bine-mersi și fără cojoace, realizează că are nevoie de paltoane noi, made-to-measure, și confortabile pentru că, ce să vezi, cojoacele nu se mai poartă de decenii bune.

Textul ăsta nu e o odă adusă narcisismului redacției We Are HR. Din contră, e modul nostru de a-ți da înapoi ce am primit. La fel cum tu ne-ai confirmat că am simțit bine să venim cu un aer proaspăt, noi îți semnalăm că HR-ul are nevoie de haine noi. Că e bine să te calibrezi la moment, să te bucuri c-ai scăpat de cojoacele ponosite, dar și mai important e să pregătești viitorul, să-ți iei paltoane în trend chiar dacă e încă primăvară.

Categorii:
Focus

Head of Marketing // Cu 14 ani de experiență în marketing și comunicare, dobândită lucrând în resurse umane, jurnalism și ecommerce, la eJobs e responsabilă de crearea și implementarea strategiei de marketing B2B și B2C și alinierea ei cu obiectivele de business. Expertiză în: Brand Marketing, Job boards, Strategie, Employer Branding, Comunicare Corporate și Internă, Resurse umane

Leave a Reply

*

*