angajați
HR Challenge

HR SPEED DATING, runda #5

Să facem cu doi angajați Novotel

Într-o companie mare e destul de dificil ca oamenii să devină prieteni, chiar dacă lucrează în același sediu. Iar pentru că vrem să ajutăm tot mai mulți angajați să depășească barierele de comunicare din organizația lor, le propunem să încerce
HR Speed Dating.

De această dată am ales doi angajați ai hotelului Novotel, care desfășoară activități total diferite.

Să facem cunoștință cu persoanele care ne fac șederea într-un hotel mai plăcută ca acasă!

 

Andreea Dobre, Sales Manager

Ana Maria Milea, Chef de Partie Tournant.

 

Ce te-a atras la Novotel atunci când ai hotărât să te alături echipei?

Andreea: M-am alăturat echipei de vânzări în urmă cu un an, când mi-am dorit să fac o schimbare în carieră și să preiau noi responsabilități. Întotdeauna am avut o slăbiciune pentru locurile care poartă o istorie în spate, iar Novotel a fost unul dintre ele.

Ana Maria: Primul contact cu Novotel l-am avut ca elev practicant. Este o companie mare, iar echipa numeroasă m-a primit cu brațele deschise. Aici am văzut posibilitatea de creștere pe plan profesional, dar și un început bun.

 

Cum ai descrie colaborarea cu colegii?

Andreea: Am redescoperit oameni cu care am mai colaborat, ceea ce mi-a adus un anumit confort, dar cel mai important a fost că am descoperit oameni de la care am învățat să comunic deschis, prin feedback constructiv.

Ana Maria: Relațiile de la job se bazează pe sentimente de simpatie sau antipatie, dar colegii mei sunt prietenoși și îmi este ușor să colaborez cu ei.

 

Cum treci peste zilele de lucru mai stresante?

Andreea: Cu dulciuri, o cafea și glume bune cu colegii de birou.

Ana Maria: Pentru mine stresul este o reacție naturală inevitabilă. Încerc să îl folosesc în favoarea mea: mă concentrez și lucrez mai bine. Așa stresul dispare!

 

Cum arată o zi de lucru în cadrul Novotel?

Andreea: Ziua de lucru începe la ora 9:00, când pregătesc rapoartele pentru directorul de vânzări. De-a lungul zilei, am în jur de două întâlniri cu clienții, fie în hotel, fie la sediul lor, pentru a discuta despre oferte de cazare sau organizare de evenimente. În restul zilei, îmi prioritizez email-urile și telefoanele pe care trebuie să le dau.

Ana Maria: Ziua începe furtunos, cu pregătirea micului dejun, apoi, în funcție de evenimentele care au loc în hotel, activitățile diferă de la un moment la altul. Important e că fiecare zi se termină cu satisfacția îndeplinirii sarcinilor.

 

Ce apreciezi cel mai mult la locul tău de muncă?

Andreea: Cel mai mult apreciez faptul că sunt încurajată să vin cu propuneri de proiecte, precum idei noi de dezvoltare a portofoliului de clienți, dar mai ales preluarea de noi responsabilități.

Ana Maria: Fac ceea ce îmi place, lucrurile sunt în continuă mișcare, am libertatea de a încerca unele combinații de arome și lucruri noi, și, nu în ultimul rând, am susținerea managerului meu, de la care am învățat lucruri noi pe care le aplic în meseria mea.

 

Ce simți că e diferit în companie acum față de primele tale luni ca membru al echipei?

Andreea: Am simțit că acomodarea a venit undeva după șase luni de când m-am angajat, întrucât am început să cunosc produsul foarte bine (camerele, sălile de conferință ale hotelului, facilitățile sale), ceea ce mi-a conferit mult mai multă încredere în a vinde și a promova hotelul.

Ana Maria: Odată cu trecerea timpului, simt că suntem mai uniți, atât ca echipă în bucătărie, cât și cu celelalte departamente. Am învățat să ne cunoaștem, să ne înțelegem, iar asta ne ajută să ne organizăm activitatea cât mai bine.

 

Ce ai descoperit cu surprindere lucrând pentru Novotel?

Andreea: Cred că mai degrabă decât surprindere este vorba de admirația pentru angajații hotelului, care pun accent pe echilibrul dintre viața profesională și cea personală.

Ana Maria: Sunt o fire care se plictisește destul de repede, iar aici am fost surprinsă să descopăr că fiecare zi este altfel, cu provocări noi, care îmi permit să evoluez în carieră.

 

Ești mulțumită cu responsabilitățile și atribuțiile tale zilnice?

Andreea: Da, pentru că toate segmentele de care mă ocup au la bază customer focusul. Ceea ce face interesant jobul de om de vânzări dintr-un hotel este dinamismul.

Ana Maria: Da, mai ales că, odată cu avansarea profesională, vin și multe responsabilități, dar pentru mine asta înseamnă o reușită.

 

Ți-a plăcut articolul? Citește și:

Cum reținem angajații la job

Cum recrutăm candidați care nu există?

Cine ești și ce vrei de la ei?

Categorii:
HR Challenge

Editor // Absolventă de Relații Economice Internaționale (ASE Bucureşti), scrie de peste doi ani despre provocările cu care se confruntă piața muncii. Pasiunea pentru nevoile angajaților și ale companiilor a descoperit-o în 2014, când a luat contact prima oară cu HR-ul. Ulterior, a ocupat poziția de editor la Ziarul Financiar.

Leave a Reply

*

*