Cum ar trebui să fie un manager bun
Focus

Ești manager?

Ce abilități îți lipsesc din „bagajul” de cunoștințe?

La rândul lor, relațiile nesatisfăcătoare sau tensiunile dintre manager și echipă formează oameni lipsiți de productivitate și motivație la jobul respectiv.

„Tensiunile dintre manager și echipă sau dintre membrii echipei consumă mult timp și energie și canalizează echipa în direcții toxice. Bârfa, de asemenea, este un comportament neproductiv, alături de a te plânge continuu”, spune Mădălina Bălan.

Diferența de viziune creează tensiuni

Conflictele create între manageri și membrii unei echipe provin adesea din mai multe motive ca diferențele dintre personalități, valori, de experiențe sau așteptări.

„Câteva dintre motivele conflictelor ce apar zilnic în mediul de lucru sunt mesajele transmise parțial sau total eronat, barierele în comunicare, așteptări nerealiste, lipsa de competență sau experiență, de multe ori, lipsa dorinței de dezvoltare”, crede Mihaela Damian.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

Iar dacă ești recrutor și cauți manager pentru o echipă, atunci ține cont de câteva ingrediente care construiesc stabilitate și productivitate la job: un lider al echipei trebuie să fie integru, corect, echilibrat și atent la nevoile celorlalți.

„Un recrutor trebuie să țină cont de modul în care știe să asculte în timpul unei discuții, de capabilitatea de auto-evaluare obiectivă, de nivelul de inteligență emoțională, de pasiunea cu care vorbește despre experiența profesională și despre ce dorește să facă mai departe, în profesia sa”, mai spune Mihaela Damian.

Acum, după ce ai aflat cum ar trebui să fie un manager bun, mai ești sigur că profilul tău este compatibil cu cel al oamenilor din echipa ta?

Dacă nu, atunci încearcă să îți asumi rolul pe care îl ai și construiește un nucleu stabil de oameni în companie, oferindu-le resursele și susținerea de care are nevoie fiecare în parte.

Categorii:
Focus

Face parte din echipa eJobs de circa 5 ani. Perioadă în care scrie despre provocările cu care se confruntă confruntă oamenii de HR, managerii, antreprenorii. Și vine cu soluții concrete/aplicabile pentru acestea. Creionându-le atât prin urmărirea tendințelor de pe piața muncii, cât și prin feedback-ul constant primit atât de la companii & de la candidați. Pasiunea pentru nevoile angajaților și companiilor a descoperit-o în 2014, când a luat contact prima oară cu zona de resurse umane. Ulterior, a ocupat timp de doi ani poziția de editor la Ziarul Financiar.

Leave a Reply

*

*