cifra de afaceri
Update

eJobs încheie S1 din 2021 cu o cifră afaceri cu 70% mai mare față de S1 2020

Află spre ce servicii s-au orientat companiile

2021 este anul care, din datele pe care le avem până acum, pare să fie mai bun decât 2019 în piața de recrutare. Pare a fi anul revenirii la același nivel ca înainte de pandemie în condițiile în care majoritatea companiilor și-au reluat activitatea și volumul de angajări . După un 2019 pe creștere și un 2020 dificil, primele șase luni ale acestui an marchează o revenire în forță. Iată cum s-a reflectat activitatea de recrutare a companiilor în cifra de afaceri eJobs și care sunt cele mai cerute servicii conexe, de ajutor pentru a-ți consolida brandul de angajator.

 

Cifra de afaceri eJobs, mai mare cu aproximativ 10% față de perioada similară din 2019

La final de semestru am evaluat rezultatele și acestea sunt foarte optimiste, piața de recrutare fiind în revenire față de anul trecut:

„Închidem primul semestru cu o cifră de afaceri de peste 5,5 milioane de euro, în creștere cu aproape 70% față de anul trecut. Această evoluție nu vine neapărat ca o surpriză pentru că 2020 a fost pentru toată lumea un an de sacrificiu. Vestea bună este că deja am reușit să depășim cu aproximativ 10% și rezultatele aferente primelor 6 luni din 2019, care a fost un an foarte bun pentru piața de recrutare și, implicit, și pentru noi. În ceea ce privește cota de piață eJobs continuă să dețină peste 50% din industria locală de recrutare online”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs.

 

 

Serviciile conexe eJobs, tot mai cerute pentru consolidarea brandului de angajator 

Evoluția din 2021 a fost generată atât de creșterea lunară a numărului de joburi nou postate pe platformă, cât și de serviciile conexe, care au fost, anul acesta, solicitate la un nivel mai mare decât în anii trecuți.

„2020 a fost nu doar un an în care companiile din România și din străinătate au angajat mai puțin, ci și un an în care s-a investit mai puțin în tot ce înseamnă relația cu candidații, cu angajații, în brandul de angajator și așa mai departe. Din acest punct de vedere, vedem bugete mai mari alocate în direcții precum campanii de digital sau de conținut, de promovare prin new media sau activări pentru candidați și angajați. Creșterea preocupării în această zonă vine și de pe urma faptului că trebuie recuperată pauza de anul trecut”, explică Bogdan Badea. În prezent, aproximativ 5% din cifra de afaceri lunară a companiei este realizată din servicii non-core, precum campanii de digital performance derulate pentru clienții prezenți în platformă.

 

Luna iunie, cea mai bună din istoria eJobs după ianuarie 2020

Lunile iunie și mai au fost cele mai bune din acest an, iar iunie deține titlul de a doua cea mai bună lună din istoria eJobs, după ianuarie 2020. Pentru fiecare dintre aceste luni au fost înregistrate peste 35.000 de joburi noi și aproximativ 1.1 milioane de aplicări. De la începutul anului și până acum, pe eJobs au fost postate peste 170.000 de locuri de muncă noi pentru care au existat 7.1 milioane de aplicări.

 

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

Start-up-urile și ofertele din străinătate dau competitivitatea pe piața muncii

O altă sursă de creștere din acest an a fost revenirea companiilor de tip start-up pe piața recrutării. Astfel, peste 4.000 de start-up-uri înființate în ultimii doi ani au făcut angajări în ultimele 6 luni, cu un plus de 52% față de 2020. În același timp, și angajatorii din străinătate au reluat, începând din primăvară, ofertele pentru candidații români. Acestora li se adaugă, desigur, angajatorii mari din România care și-au intensificat eforturile de recrutare odată cu reluarea activității la dinamica din 2019, în special în acele sectoare care au fost blocate de pandemie. 

„Vorbim deja despre 35.000 de joburi noi postate lunar de companii și despre sectoare în care angajatorii au realmente dificultăți în a găsi candidați, precum IT, HoReCa sau agricultură, deci demersurile lor de a-și întregi echipele se derulează la turaj maxim. Rezultatele de la final de an depind foarte mult de contextul economic pe care l-ar putea genera un eventual val 4, însă toate semnalele ne arată nu doar că nu va exista o nouă frână în recrutări, ba chiar că, din toamnă, cei mai mulți dintre angajatori vor reveni la ceea ce știam în 2019, respectiv munca de la birou, în condiții normale”, adaugă Bogdan Badea.

În acest moment, aproape 36.000 de locuri de muncă pentru România, dar și străinătate, sunt disponibile pe platforma eJobs.

 

Ai găsit util articolul: eJobs încheie S1 din 2021 cu o cifra de afaceri cu aproape 70% față de S1 2020? Citește și:

 

Competiție puternică pentru angajați din partea turismului și HoReCA

 

 

Ce obiective îți setezi în employer branding?

Categorii:
Update

Proiectul We Are HR, lansat în 2017, își propune să vină în întâmpinarea managerilor și specialiștilor în resurse umane cu cele mai noi tendințe din domeniu și cu o perspectivă diferită asupra proceselor de recrutare, retenție și motivare a talentelor. Atât site-ul cât și revistă omonimă oferă informații esențiale și statistici relevante despre industrie și pun în discuție tehnicile actuale de recrutare, precum și instrumentele și tehnologiile folosite în acest proces și modul în care acestea influențează viitorul unei noi generații de candidați și angajați.

Leave a Reply

*

*