tool-uri care-ti fac viata mai usoara cand lucrezi de acasa
HR Trends

5 tool-uri care-ți fac viața mai ușoară când lucrezi de acasa

Se poate și altfel!

Situațiile neprevăzute din 2020 au așezat și mai multe probleme arzătoare pe masa departamentului de HR, iar pentru ca tu și ai tăi să le puteți acorda toată atenția cuvenită, e obligatoriu să automatizați o parte dintre procese și să vă eficientizați pe cât posibil munca. Din fericire, există o mulțime de soluții la care poți recurge în astfel de perioade tumultoase, când lucrezi mai mult de acasa.

Noi am făcut rapid un top 5 al instrumentelor care te vor ajuta să-ți eliberezi agenda, să fii mai productiv și să vii cu cele mai creative idei pentru problemele curente cu care te confrunți. Iată-le pe cele care ne-au convins deja pe noi!

Chatbot-ul care-ți va deveni un bun prieten

Recunoaște că ți-ar plăcea tare mult o soluție care să-ți mai ia de pe umeri o parte din sarcini. Dar nu orice fel de soluție, ci una flexibilă care poate fi antrenată să automatizeze diferite procese de resurse umane, în funcție de nevoile tale. Așa că ne-am gândit să ți-o prezentăm pe IRIS. Noua aplicație a companiei Romanian Software își propune să preia munca administrativă și repetitivă a experților HR. Concepută pe ideea unui asistent personal, IRIS te va ajuta să-ți crești eficiența și productivitatea, iar pe cei din echipa ta să devină autonomi, indiferent că lucrează de acasa sau de la birou.

Solicitarea fluturașului de salariu, verificarea zilelor de concediu efectuate sau rămase, depunerea sau anularea cereri de concediu sau pontajul sunt doar câteva dintre acțiunile ce pot fi întreprinse de angajați, prin intermediul lui IRIS. Mai mult decât atât, soluția celor de la Romanian Software are capacitatea de a răspunde atât în limba română, cât și în limba engleză, făcând mult mai simplă și eficientă comunicarea cu utilizatorii.

Cum rămâne cu recompensele când echipele lucrează de acasa

Luând pulsul echipelor ai remarcat că oamenii sunt cam demotivați, iar productivitatea lor a început să scârțâie? O aplicație precum Bonusly te poate scoate din acest impas. Prin intermediul acesteia atât angajații, cât și persoanele din upper management își pot arăta recunoștința unii față de alții sub formă de puncte. Iar acestea pot fi ulterior preschimbate în recompense ce includ tichete de cumpărături sau bonuri de vacanță. Administratorul programului stabilește angajații carre au cel mai mare buget de puncte pentru a le oferi altora. În general, managerii vor avea mai multe de oferit, deoarece au o imagine de ansamblu mai bună asupra departamentului. De asemenea, Bonusly își poate dovedi utilitatea și când vine ziua de naștere a unei persoane.

Colaborarea cu echipa va merge ca unsă

Pe cât de simplu, pe atât de eficient. Special conceput pentru a facilita colaborările, Google Docs face ca partajarea și editarea documentelor cu mai mulți utilizatori să decurgă fără nicio bătaie de cap. Accesând un singur link, orice persoană din companie poate lucra pe același document și poate chiar și să atribuie sarcini din documentul propriu folosind comentarii, pentru a atrage atenția anumitor oameni.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

E minunat că nu există astfel riscul apariției mai multor versiuni pe măsură ce acesta este distribuit în echipă. Google Docs poate constitui un tool excelent pentru Performance Reviews deoarece fiecare persoană ce trebuie să participe la acest proces își poate scrie, prin intermediul acestei aplicații, opinia, fără să fi nevoie să gestioneze 10 versiuni diferite ale unui document, printr-un schimb de e-mail-uri.

Îți pune în ordine agenda

Nu degeaba Todoist este una dintre cele mai populare și distractive aplicații de gestionare a sarcinilor de job și nu numai. Ea are o interfață puternică și minimalistă și chiar dacă nu este chiar un instrument de Project Management, Todoist poate face minuni. Prin intermediul ei poți adăuga activități, memento-uri și liste de activități, iar acestea să fie sincronizate cu fiecare dispozitiv pe care-l ai. În plus, poți atribui sarcini și altora. Ba mai mult, poți chiar să stabilești prioritatea fiecărei sarcini, să adăugi comentarii și să pui deadline-uri. Lucrul de acasa nu a fost nicicând mai simplu!

Un extra de care poți beneficia și gratuit

Dacă business-ul în care activezi utilizează deja suita Microsoft, atunci Microsoft Teams ar putea fi o opțiune numai bună pentru pentru a limita barierele tehnologice, când lucrezi de la distanță. Obiectivul acestei aplicații este să-ți ofere posibilitatea de a te întâlni pentru discuții și colaborări de oriunde. Versiunea gratuită a acestei soluții include apeluri video, chat, spațiu de stocare per user, dar și per echipă. Vrei mai mult de atât când lucrezi de acasa? Există opțiuni cu plată ce includ posibilitatea înregistrărilor video, programarea întâlnirilor și multe alte opțiuni atractive.

Ți-a plăcut acest articol? Citește și:

Brand Build pas cu pas

Cum să-ți menții angajații fericiți și motivați printr-o soluție la cheie

Categorii:
HR TrendsUpdate

Managing Editor // Absolventă a Facultății de Administrarea Afacerilor din cadrul Academiei de Studii Economice București a dat în 2008 de gustul jurnalismului și, de atunci până în prezent, încearcă să combine latura practică, realistă, insuflată de facultate, cu cea magico-escapistă a scrisului. La We Are HR și eJobs este atât ochiul critic, analitic, cât și creator de conținut. Iubește în special interviurile realizate cu lideri, antreprenori și specialiști în HR care-i oferă o altă perspectivă, una extrem de aplicată, asupra pieții muncii.

Leave a Reply

*

*