timpul
Dezvoltare personala

Ce să faci/Ce să nu faci cu timpul petrecut în meetinguri

Documentează-te pentru următoarele ședințe

Chiar dacă am schimbat în mare parte mediul în care desfășurăm ședințele, tot parcă sunt multe. Ieșim dintr-un call și intrăm repede în altul. Astfel de sesiuni continue pot fi însă copleșitoare și neproductive pentru oamenii din echipa ta. Câteva reguli bine definite pentru a optimiza timpul petrecut în ședințe, exact cum încercam și pentru ședințele offline, sunt binevenite și în online. 

AȘA DA

Respectă agenda ședinței!
80% – cu atât poate scădea durata unei ședințe dacă începi la timp și urmărești subiectele, dar și minutele alocate pentru fiecare în parte.*

Ține cont de atenția oamenilor!
10-18 minute este intervalul mediu de timp în care oamenii pot fi atenți.** Google Calendar te ajută, îți permite să stabilești întâlniri de minimum 15 minute.

Regândește ședințele!
92% este rata de satisfacție a angajaților din companiile unde ședințele au fost regândite, punând accent pe colaborare, exprimarea opiniei.***

Alege video call-urile!
4% dintre participanți fac multitasking în timpul video call-urilor, în timp ce 57% fac multitasking în timpul ședințelor prin telefon.*



AȘA NU

Nu organiza ședințe mai lungi de 15 minute!
62% dintre europeni spun că timpul pierdut în ședințe este principalul motiv pentru care nu sunt eficienți la job.****

Nu uita să implici oamenii!         
92% dintre angajați spun că fac multitasking în timpul meetingurilor. Cei mai mulți verifică și răspund la e-mail.*****

Nu transforma ședințele în maratoane!
23 de ore pe săptămână – atât timp petrec managerii în ședințe în fiecare săptămână, în special în companiile mari.******

Nu uita de eficientizare!
71% dintre angajați consideră ședințele neproductive și ineficiente, fiind de părere că rezultatele lor nu sunt măsurate și îmbunătățite.***

 

*Studiu realizat de visix.com

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

**Durata ședințelor stabilită de studiile neurologice realizate de Texas Christian University

***Studiu Harvard Business Review

****Studiu realizat de Workfront în UK, Germania, Olanda, US

*****Studiu realizat de The Muse

******Studiu Organizational Science

 

Ți-a plăcut articolul despre timpul petrecut în ședințe? Citește și alte articole:

Ce să faci/Ce să nu faci pentru optimizarea proceselor

Ce să faci/Ce să nu faci când vine vorba de învățare

 

Categorii:
Dezvoltare personala

După absolvirea Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității București, a lucrat timp de 8 ani în presa scrisă, în PR și în marketing pentru o companie de recrutare. În 2016 a simțit că e momentul pentru o nouă provocare în carieră și s-a alăturat echipei eJobs și ulterior și echipei We Are HR. În portofoliul său se află articole pe subiecte precum modificările legislative în domeniul muncii, cultură organizațională, leadership, employer branding, precum și interviuri cu specialiști în HR și manageri de companii.

Leave a Reply

*

*