Cum atingi obiectivele în 2021
Știri

Cum rămâne cu obiectivele pe 2021 + alte noutăți de sezon

Află în ce țări e optimismul în floare!

E important să rămâi în permanență cu un ochi pe ce fac celelalte organizații, atât locale, cât și internaționale. Și tocmai de aceea îți prezentăm în cadrul acestui material: câteva statistici interesante, unele legate de cum se raportează la obiectivele pe 2021 diverse companii europene, dar și alte update-uri ce credem noi că-ți vor fi de mare ajutor pe parcursul următoarelor luni.

 

Doar 4% dintre angajați au făcut terapie plătită de companie

Citim adeseori știri despre companii care au făcut o preocupare din sănătatea emoțională a oamenilor lor. Însă în realitate, ele reprezintă doar o mică parte din piața muncii. Conform unui studiu făcut în martie 2021 de eJobs România, doar 4% dintre respondenți au beneficiat de consiliere psihologică plătită de angajator. Iar o altă concluzie a studiului arată că 40% dintre respondenți simt că managerii din compania pentru care lucrează nu sunt interesați de sănătatea emoțională a angajaților. Ținând cont de aceste procente, e clar că e loc de mai bine și că o investiție timpurie în sănătatea emoțională a oamenilor tăi poate consolida serios bazele brandului tău de angajator.

Îți propui să faci ceva în această direcție? Citește acest articol cu ajutorul căruia vei depista dezechilibrul emoțional al echipei!

 

Obiectivele pe 2021: cum se raportează la ele diverse companii europene

Obiectivele nu au fost nicicând ușor de atins, însă 2021 parcă e și mai provocator la acest capitol. Conform unor statistici prezentate de Accenture la începutul anului, mai puțin de jumătate (45%) dintre companiile europene se așteaptă să își atingă obiectivele în 2021. Cele din Marea Britanie, Franța și Germania sunt printre cele mai optimiste, cu 59%, 52% și 51%. Respondenții din Italia și Spania sunt printre cei mai pesimiști. Doar 34% și, respectiv, 31% dintre aceștia se așteaptă să își atingă obiectivele în 2021.

 

Participă de oriunde la cursurile Employer Branding Academy!

Schimbările care se succed în peisajul economic provoacă în mod continuu companiile să vină cu modalități inovatoare pentru a recruta talentele. Iar o atenție sporită acordată brandului de angajator este o modalitate dovedită prin care poți atrage și păstra persoanele potrivite, chiar și în perioade economice incerte. Construirea unui brand de angajator cu personalitate, consecvent și care se diferențiază este, de fapt, o provocare obligatorie în ecosistemul de afaceri, care trebuie înfruntată și depășită cu succes. Dacă vrei să faci față cu brio acestei provocări, înscrie-te la următoarea sesiune de Employer Branding Academy și câștigă-ți certificarea de profesionist în domeniu. Ai toate detaliile pe employerbrandingacademy.ejobs.ro!

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

 

SKILLD, aliatul tău în cursa contracronometru pentru talente

Cine nu și-ar dori să scurteze timpul de reperare a talentelor necesare pentru o anumită poziție? Sau să economisească bani din bugetul de recrutare pe care să-i folosească pentru alte dintre obiectivele acestui an? Pornind cu aceste gânduri în minte, echipa eJobs a creat pentru tine serviciul SKILLD. Folosind o serie de algoritmi inteligenți, SKILLD identifică cei mai relevanți candidați, în cel mai scurt timp, chiar și pentru cele mai complexe roluri din compania ta. În maximum 7 zile lucrătoare de la conturarea candidatului ideal, portret pe care îl creăm pe baza unui brief discutat cu tine, îți livrăm până la 5 candidați calificați pentru postul pe care vrei să îl ocupi, inclusiv pentru poziții executive precum CEO și CTO. Contactează-ți account managerul și bucură-te cât mai repede de beneficiile cu care vine la pachet inteligența artificială!

 

Ți-a plăcut acest articol cu noutăți? Citește și:

Cum își mențin angajații echilibrul emoțional

5 cărți motivaționale care-ți vor insufla curaj în carieră

7 acte de curaj care-ți vor transforma cariera

Categorii:
ȘtiriUpdate

Managing Editor // Absolventă a Facultății de Administrarea Afacerilor din cadrul Academiei de Studii Economice București a dat în 2008 de gustul jurnalismului și, de atunci până în prezent, încearcă să combine latura practică, realistă, insuflată de facultate, cu cea magico-escapistă a scrisului. La We Are HR și eJobs este atât ochiul critic, analitic, cât și creator de conținut. Iubește în special interviurile realizate cu lideri, antreprenori și specialiști în HR care-i oferă o altă perspectivă, una extrem de aplicată, asupra pieții muncii.

Leave a Reply

*

*