feedback
Update

Cum să oferi feedback și de ce să petreci mai mult timp cu echipa #HRTrends

Tu cum îi îndrumi?

Angajații au nevoie de un lider care să-i inspire, iar ca să faci asta trebuie să știi să oferi feedback, dar și să petreci mai mult timp alături de echipă. Descoperă cele mai bune metode de a oferi feedback, care să nu scadă moralul angajaților, ci din contră, să-i facă să-și dorească mai multe de la jobul lor.

 

Feedback

Evaluare de nota 10

feedback

Poate că feedback-ul este printre acele task-uri pe care le tot amâni în agenda ta. Însă în 2020, așa cum spuneam și mai devreme, nu ar trebui să aștepți evaluarea anuală a oamenilor din echipă pentru a le spune unde mai au de lucrat. Angajații apreciază tot mai mult feedback-ul punctual și în timp real, iar acesta îi motivează să rămână în companie. Iar cu software-uri ușor de folosit și accesibile nu ai cum să dai greș.

Feedback instant – Tinerii preferă să primească feedback în timp real și dacă se poate chiar pe telefon. Sunt flexibili și se adaptează ușor schimbării atât timp cât au un răspuns clar. Mentorii joacă un rol important pentru ei, iar feedback-ul de la o persoană pe care o admiră, chiar și un „Mulțumesc” valorează uneori mai mult decât un bonus.

Feedback bazat pe evaluările colegilor – Colegii, în special cei din generația Z, sunt jucători de echipă, ei lucrează bine alături de oameni din departamente diferite. Problema este că de multe ori de evaluarea lor se ocupă un superior care poate nu cunoaște performanțele lor zilnice. Managerii au o imagine mult mai bună asupra rezultatelor, dar colegii vin cu un feedback și mai valoros și pot vorbi despre abilitățile mai puțin cunoscute ale celor pe care-i evaluează.

Instrumente pentru feedback care ne plac:

➊ Leapsome ne-a convins cu interfața intuitivă și funcțiile pentru feedback instant.
➋ 6Q deoarece angajații pot da high fives colegilor lor pentru a recunoaște un job bine făcut.
➌ Impraise este un tool complex care ajută managerii să solicite angajaților feedback cantitativ și calitativ despre un angajat.

 

Prânzul la birou

Mai mult timp pentru echipa ta

beneficii

Una dintre acele sarcini mari consumatoare de timp la birou este prânzul. Te-ai gândit câte ore petrec colegii tăi cu discuțiile despre „ce mâncăm azi”, apoi cu plasarea comenzii, urmărirea acesteia în aplicație și strângerea banilor? De ce să nu ofere compania acest beneficiu?

Pentru că 2020 este despre a avea mai mult timp pentru a lucra așa cum ne place. Înainte de a alege ce mâncăm la birou, ține cont de obiceiurile de masă ale angajaților. Un studiu realizat în 2018 în 9 țări europene arată că angajații români suferă de „sindromul mâncatului pe tastatură”.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

84% dintre românii care au participat la studiu se declară frustrați de rutina de prânz și de opțiunile disponibile. Prin urmare, o idee inspirată este să urmezi modelul oferit de compania de software Asana și să angajezi un nutriționist care poate crea meniuri sănătoase și personalizate pentru colegi.

O zi bună la birou poate începe ca în compania americană Square cu un smoothie bar, cu un milkshake sau cu o cafea bună pregătită de un barista cu experiență. De ajutor ar fi și o persoană dedicată care să se ocupe de comanda mesei de prânz și de menținerea relației cu furnizori precum FoodPanda – care au pachete gândite astfel încât să spargă monotonia la birou, să țină cheltuielile sub control și să aducă echipele împreună.

Iar dacă tot cauți inspirație pentru mese cât mai creative care să implice cât mai mult colegii, avem câteva idei împrumutate de la companiile din Silicon Valley. Poți organiza zile tematice cu chefi cunoscuți care să facă show alături de colegi sau să urmezi modelul Google care a instalat micro-bucătării (cu gustări sănătoase) între departamente pentru a încuraja interacțiunea.

 

Articolul a fost realizat de: Diana Mărășoiu, Steluța Năstase-Lupu, Mihaela Pascari și Iulia Văcăroiu

 

 

Vrei să fii la zi cu trendurile? Urmărește continuarea topului:

Pregătește noi beneficii pentru experiența angajaților #HRTrends

Programul de learning și planul de carieră pe primul loc #HRTrends

Lecția de leadership #HRTrends

Categorii:
Update

Proiectul We Are HR, lansat în 2017, își propune să vină în întâmpinarea managerilor și specialiștilor în resurse umane cu cele mai noi tendințe din domeniu și cu o perspectivă diferită asupra proceselor de recrutare, retenție și motivare a talentelor. Atât site-ul cât și revistă omonimă oferă informații esențiale și statistici relevante despre industrie și pun în discuție tehnicile actuale de recrutare, precum și instrumentele și tehnologiile folosite în acest proces și modul în care acestea influențează viitorul unei noi generații de candidați și angajați.

Leave a Reply

*

*