Ce să faci și ce să nu faci când vrei să dai un nou scop echipei
HR Trends

Ce să faci și ce să nu faci când vrei să dai un nou scop echipei

Ghid pentru o recalificare profesională ca la carte

În această perioadă parcă mai mult ca niciodată a fost nevoie de o recalibrare periodică a scopurilor, de o revizitare constantă a obiectivelor pentru ca acestea să se alinieze cu contextul curent. Flexibilitatea a fost cuvântul de ordine în aceste luni.

Iar situația pare să continue. Dacă-ți dorești ca echipa ta să fie pregătită pentru un nou scop și, eventual, să-și poată schimba și rolurile la nevoie, iată câteva statistici care te vor ajuta să faci lucrurile mai bine, dar și să eviți anumite greșeli.

 

Așa da

Determină care sunt aptitudinile necesare în viitor!

Doar 24% dintre companii au definit momentan ce abilități vor fi necesare în următorii ani pentru dezvoltarea organizației.*

 

Câștigă și pe alte planuri!

81% dintre angajați susțin că diversele cursuri de perfecționare/recalificare au sporit productivitatea la locul de muncă.**

 

Pariază pe tehnologie!

20% dintre reprezentanții mai multor companii internaționale spun că-și vor axa eforturile pe dezvoltarea cunoștințelor tehnice ale angajaților.*

 

Găsește mixul perfect!

53% dintre manageri spun că o mare provocare a fost echilibrarea programului de recalificare cu programul normal de lucru al celor care au trecut prin acest proces.***

 

Așa nu

Nu te axa doar pe cei fără rol executiv!

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

74% dintre angajați consideră că managerii lor au nevoie de cursuri de recalificare sau perfecționare.**

 

Nu ignora importanța programelor de recalificare alese!

43% dintre specialiștii din zona de Learning & Development plănuiesc să lanseze programe de recalificare profesională.****

 

Nu subestima rolul culturii organizaționale!

84% dintre cei care au trecut printr-un proces reușit de recalificare lucrează într-un loc unde se pune preț pe învățarea continuă.***

 

Nu mai amâna acest demers!

53% dintre manageri consideră că minimum o jumătate dintre angajați vor fi nevoiți să-și schimbe aptitudinile în următorii 3 ani.*****

 

*Studiu PricewaterhouseCoopers Annual Global CEO Survey 2020 – Ediția 23
** Studiu TalentLMS
*** McKinsey Global Survey
**** LinkedIn Learning – 2020 Workplace Learning Report
***** Deloitte Global Human Capital Trends 2020

 

Ți-a plăcut acest articol ce cuprinde statistici menite a facilita atingerea scopurilor? Citește și:

Ce să faci și ce să nu faci pentru a fi un angajator responsabil

Cărți care te ajută să-ți atingi obiectivele

Ce e de făcut când îți lipsește motivația la job

Categorii:
HR TrendsUpdate

Managing Editor // Cu un background economic, a dat în primul an de job de gustul jurnalismului și, de atunci până în prezent, încearcă să combine latura practică, realistă, insuflată de facultate, cu cea magico-escapistă a scrisului. La We Are HR și eJobs este atât ochiul critic, analitic, cât și creator de content.

Leave a Reply

*

*