Playtika
Recrutare

Playtika provoacă limitele campaniilor de recrutare (P)

Cum prezinți valorile și cultura organizațională?

Cum să prezinți candidaților valorile și cultura care-ți definesc organizația? Playtika, compania globală de jocuri pentru mobil și divertisment și centrul său R&D din București, a găsit soluția și lansează „Try before you apply”, o experiență distractivă și captivantă, filmată în biroul companiei din București.

 

Inovație în comunicare, nu doar la nivel de produs

„Try before you apply” este o campanie care depășește zona videoclipurilor clasice, creând engagement și conținut printr-o experiență online interactivă, abordare diferită de cea cu care este obișnuit publicul. Astfel, candidatul devine personajul principal al poveștii, având posibilitatea de a alege modul în care se desfășoară narațiunea.

„Playtika este «a play-first entertainment company».  Jocul și joaca se află în centrul modului în care gândim, ne comportăm, luăm decizii și, în cele din urmă, reprezintă ceea ce ne face să avem succes și să ne remarcăm, iar prin această campanie susținem promisiunea brandului nostru: «to entertain the world through Infinite Ways to Play». Campania are la bază o experiență semi-interactivă, gamificată, construită pe patru niveluri – fiecare nivel corespunzând uneia dintre valorile noastre: Dare to challenge, Run with the pack, Make it count, Cut to the Chase. Această campanie este, de fapt, o provocare pe care o lansăm, prin care potenţialii candidaţi au ocazia de a experimenta o zi de lucru în cadrul companiei  Playtika”, declară Amram Guttman, VP R&D la Playtika.

Playtika

De unde ne-am luat inspirația?

Conceptul creativ a fost dezvoltat pornind de la faptul că în domeniul IT, eficiența și caracterul practic sunt două dintre cele mai apreciate caracteristici și, cum în zilele noastre, totul poate fi testat înainte de a lua o decizie, de ce să nu poți testa și un job, pentru a vedea dacă este potrivit pentru tine? Astfel că, această campanie, în loc să le spună potențialilor candidați ce înseamnă Playtika, îi introduce pe aceștia în poveste, prin joc.

Provocarea este lansată de Ionuț Rusu, ambasadorul Playtika și ghidul virtual din clipul interactiv al campaniei.

Colaborarea cu Ionuț a venit natural, nu doar pentru că este un artist talentat, dar și pentru că activând, de asemenea, în industria divertismentului, avem în comun aceleași valori și stil. Colaborarea cu el aduce o infuzie de umor și conferă memorabilitate campanie, mai spune Andreea Caraman, Marketing & Communication Manager Playtika.

Campania a fost lansată în luna februarie și se desfășoară în mediul digital și pe platformele de social media.

Testează experiența aici și vezi dacă te potrivești în echipa Playtika!

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

 

Ți-a plăcut articolul despre campania de recrutare creată de Playtika? Citește și:

7 secrete care te pot ajuta să nu reușești nimic

Creativitate în doze de 15 secunde

Provocările «SOFT» dintr-o călătorie antreprenorială

 

 

Categorii:
Recrutare

Proiectul We Are HR, lansat în 2017, își propune să vină în întâmpinarea managerilor și specialiștilor în resurse umane cu cele mai noi tendințe din domeniu și cu o perspectivă diferită asupra proceselor de recrutare, retenție și motivare a talentelor. Atât site-ul cât și revistă omonimă oferă informații esențiale și statistici relevante despre industrie și pun în discuție tehnicile actuale de recrutare, precum și instrumentele și tehnologiile folosite în acest proces și modul în care acestea influențează viitorul unei noi generații de candidați și angajați.

Leave a Reply

*

*