Bosch
Leadership

Programul de Management Trainee te ajută să creezi liderii de mâine

Bosch încurajează leadershipul în rândul juniorilor

Te-ai întrebat de unde vine încrederea oamenilor din echipă în companie? Liderii sunt cei care joacă un rol esențial în crearea unui mediu de lucru motivant. Au o viziune clară, inspiră, ghidează, susțin dezvoltarea colegilor, performanțele lor și construiesc brandul de angajator. Dar unde îi găsim în condițiile în care nu toți oamenii urmează cursuri avansate de leadership? Ramona Bădescu, coordonatorul programului Junior Manager în cadrul Bosch România, povestește cum pregătește organizația viitorului.

 

Ramona Badescu Bosch Romania

Ramona Bădescu este de peste 6 ani Personnel Marketing & Talent Management Coordinator în cadrul Bosch România.

 

Ce face Bosch pentru a se adapta unei lumi în continuă schimbare?

Crește lideri. Iar necesitatea dezvoltării abilităților de leadership nu a fost niciodată mai importantă. Pentru a performa într-un mediu socio-economic volatil, dominat de
incertitudini și schimbări, avem nevoie de cât mai mulți oameni bine pregătiți, cu abilități puternice de leadership. La nivel de organizație, credem că leadership-ul nu ar trebui să fie o caracteristică asociată doar celor care ocupă poziții de C-level, ci ar trebui să devină un skill definitoriu și pentru middle-management și, de ce nu, chiar pentru funcțiile de execuție. Iar la Junior Managers Program (JMP) asta facem. Fundamentăm principii și pregătim liderii viitorului. Este un program de învățare accelerată care oferă o privire de ansamblu asupra business-ului în toată complexitatea sa, cu o abordare foarte practică.

 

Care este rolul liderilor în organizație și cum susține programul JMP formarea oamenilor care aduc plusvaloare?

Bosch este o poveste de succes despre tehnologie, evoluție, leadership și încredere. Încrederea angajaților în companie și a consumatorilor în brand nu există fără un leadership puternic. Este un crez intern că liderii sunt direct responsabili de succesul în business și de reputația companiei, iar scopul JMP este să susțină această viziune. JMP formează lideri care să conducă organizația viitorului, încurajând diversitatea gândirii și corelând-o cu experiența. Transformările ambițioase necesită inteligență emoțională, așa că formăm viitori manageri agili, capabili să seteze o viziune clară și obiectivă relevantă pentru echipele lor și pentru companie, lideri care-și ghidează oamenii, dar care oferă încredere și autonomie echipelor. Ei sunt cei care inspiră, care generează în rândul colegilor acel sentiment de apartenență la comunitate, cei care susțin dezvoltarea individuală a membrilor echipei și îi ajută să conștientizeze importanța muncii lor. Ei sunt cei care contribuie la brandul de angajator.

 

 

JMP-V1_postare linkedin

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

 

 

Când a fost lansat programul, ce presupune și cui se adresează mai exact?

Încă din 2014 recrutăm anual noi generații de Junior Managers, tineri ambițioși cu rezultate academice excepționale și o viziune clară asupra obiectivelor de carieră.
În ceea ce privește profilul candidatului, bagajul educațional reprezintă o bază esențială, dar ne uităm cu atenție și la experiențele acumulate în afara programei de studiu, unde, nu de puține ori, vorbim de experiență reală de muncă.
Potențialul însă este cel care face diferența, iar aici privim trăsături precum curiozitate, autenticitate, empatie, comunicare sau abilități analitice. Selecția este, de asemenea, un proces în care ne luăm timp să dialogăm cu acești tineri printr-o varietate de metode: interviu, testare online, Assessment Center, întâlnire cu top management.
În JMP vorbim de o succesiune de stații, care pot fi explorate în 4 până la 6 luni, în arii diferite ale fabricilor, combinând expunerea la funcțiuni comerciale cu cele tehnice, cărora li se adaugă și o stație externă într-una din locațiile Bosch din afara țării.
Contextul este și el o componentă critică, așadar, în primele etape ale planificării, căutăm mai întâi să identificăm care sunt nevoile companiei și care este oferta de carieră. Așadar nu discutăm doar despre aria de interes a candidatului, ci și despre ce putem oferi noi ca angajator pentru a securiza talentul. Concret, formăm viitori manageri și lideri cultivându-le
competențele în domeniile lor de interes, pe segmentele în care care performează cel mai bine și care vor face diferența în evoluția viitoare a organizației. Și rezultatele se văd în capacitatea lor de a se adapta sau de a se reinventa ori de câte ori va fi nevoie.

Descoperă aici compania Bosch

 

Ți-a plăcut articolul? S-ar putea să-ți placă și:

Remarkable People of Bosch Romania – campania despre pasiunile oamenilor din companie

 

Brandul de angajator, prin filtrul noilor colegi

Categorii:
Leadership

După absolvirea Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității București, a lucrat timp de 8 ani în presa scrisă, în PR și în marketing pentru o companie de recrutare. În 2016 a simțit că e momentul pentru o nouă provocare în carieră și s-a alăturat echipei eJobs și ulterior și echipei We Are HR. În portofoliul său se află articole pe subiecte precum modificările legislative în domeniul muncii, cultură organizațională, leadership, employer branding, precum și interviuri cu specialiști în HR și manageri de companii.

Leave a Reply

*

*