Valorile companiei, un magnet în atragerea celor mai buni candidați
Recrutare

Valorile companiei, un magnet în atragerea celor mai buni candidați?

Soluții pentru reperarea talentelor

Ce îi dă de gol? Ce îi atrage ca un magnet înspre compania ta? Cum convingi și alții asemenea lor să ți se alăture? Cum îi menții implicați, conectați și pasionați? Nu există un singur răspuns corect la toate aceste întrebări, iar calea pe care trebuie s-o urmezi pentru a izbuti să-i recrutezi pe cei mai pasionați dintre cei buni și să-ți construiești o echipă de superstaruri nu este mereu clară. Dar ne-am propus să facem noi lumină (și) asupra acestui subiect! Iar felul în care sunt expuse și îmbrățișate valorile unei companii poate juca un rol crucial în acest demers!

 

Valorile atrag valori

Valorile unei companii ar trebui să fie mai mult decât un poster motivațional, un slogan, o pagină pe website-ul business-ului sau un rând dintr-un anunț de angajare. Ele ar trebui să reprezinte o parte integrantă a modului în care funcționează o afacere. Scopul valorilor de bază ale companiei poate fi de obicei împărțit în trei categorii:

  • Pot oferi îndrumări pentru top managementul companiei în luarea deciziilor.
  • Pot comunica obiectivele organizației clienților curenți și potențiali.
  • Pot ajuta la atragerea de talente de top într-o organizație datorită convingerilor similare.

Deși toate trei sunt esențiale pentru succes, ultima dintre ele este extrem de importantă pentru sănătatea pe termen lung a unei companii. Dar cum atrag, mai exact, valorile unei companii angajații de top care se remarcă prin pasiunea cu care își îndeplinesc sarcinile? Dacă vrei să pui bazele unei organizații de cursă lungă, trebuie să te asiguri că fundația ei este susținută de talente veritabile. Acestea pot fi, în sine, un magnet în atragerea angajaților similari, cu potențial ridicat. O valoare de bază, care tinde să atragă astfel de oameni, este echilibrul dintre viața profesională și personală. Un alt exemplu ar putea fi o valoare de bază, precum prețuirea diversității. A ști că diversitatea este cuprinsă în valorile de bază ale unui angajator este mai liniștitor decât o scurtă declarație a unui reprezentant privind egalitatea de șanse sau o expresie-cheie, dar golită de sens, strecurată pe un anunț de angajare.

Pe de altă parte, valorile de bază pot contribui la succesul pe termen lung al angajaților, odată ce aceștia au fost cooptați în echipă și participă activ la îndeplinirea anumitor sarcini. De exemplu, valori precum o bună comunicare pot avea multe efecte pozitive de zi cu zi asupra modului în care funcționează o companie. Accentul pus pe comunicare reflectă faptul că
este mereu loc de dialog, feedback-ul este cu adevărat auzit și transparența este menținută.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

O statistică interesantă vine să sublinieze, la rândul ei, importanța unui set de valori autentic. Conform Gusto Report 2016, 54% dintre angajați au raportat că au rămas pe o poziție mai mult decât era în interesul lor. De ce au făcut asta? Pentru că au simțit că fac parte dintr-o comunitate și au dezvoltat un sentiment de apartenență. Acest sentiment de a face parte din ceva mai mare decât tine este înrădăcinat, de obicei, în valorile și convingerile de bază pe care o companie le adoptă.

 

Ți-a plăcut articolul Valorile companiei, un magnet în atragerea celor mai buni candidați? Citește și:

4 mituri de dat uitării când vine vorba de negocierea salariului

Cum să minimizezi efectele negative ale schimbării

Zile libere 2023. Anul începe cu planuri de vacanță

Categorii:
Recrutare

Proiectul We Are HR, lansat în 2017, își propune să vină în întâmpinarea managerilor și specialiștilor în resurse umane cu cele mai noi tendințe din domeniu și cu o perspectivă diferită asupra proceselor de recrutare, retenție și motivare a talentelor. Atât site-ul cât și revistă omonimă oferă informații esențiale și statistici relevante despre industrie și pun în discuție tehnicile actuale de recrutare, precum și instrumentele și tehnologiile folosite în acest proces și modul în care acestea influențează viitorul unei noi generații de candidați și angajați.

Leave a Reply

*

*