We Are HR Talentele fericite
Focus

„Suntem aici și nu plecăm nicăieri!”

Exact ce vrei să auzi de la angajați.

„Vrem să creștem.”

SILVIA VOCHIȚĂ, Recruitment Manager la TELUS International Europe, ne sugerează că benefi ciile trebuie croite în funcție de nevoile angajaților. „Încă din faza de recrutare acest aspect e abordat tocmai pentru a găsi cea mai bună oportunitate profesională, astfel încât candidatul să poată valorifica la maximum potențialul și abilitățile sale”, spune Silvia.

Pentru TELUS International, fericirea și mulțumirea angajatului sunt într-o oarecare măsură negociate individual pentru a găsi echilibrul între cerințele companiei și cele ale talentului. „Accentul pe echilibrul viață personală-program de lucru și pe dezvoltarea profesională sunt esențiale în această abordare, care s-a dovedit a fi un succes”, e de părere Silvia.

„Ne dorim ca angajații să se simtă motivați în ce fac, să simtă că sunt parte a unei echipe în care sunt integrați și la succesul căreia pot contribui vizibil.”

„Prin urmare, nevoile de dezvoltare personală și profesională sunt acoperite prin training-uri de soft skills și activități de learning & development, iar familiarizarea cu brandul începe din faza de candidat.”

Prin interiorizarea valorilor companiei, talentele își satisfac nevoia de apartenență la un grup, la o echipă, iar în cazul TELUS această nevoie e acoperită înainte ca potențialul angajat să semneze. Nevoia de actualizare, vârful piramidei lui Maslow, e și ea asigurată prin posibilitățile de învățare și promovare.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

 

„Vrem să ne simțim bine.”

CORINA GHIAȚĂU, Organizational Development Manager la Orange Romania, pune sănătatea fi zică și emoțională a angajatului pe primul loc.

„Așa cum o companie își dorește să aibă angajați competenți și investește în activitatea de învățare, în aceeași măsură își doreste angajați sănătoși și activi în a-și crea mediul de lucru pe care și-l doresc.”

Preocupările Orange pentru bunăstarea psihică a angajaților sunt puse într-un context mai amplu. „În condițiile creșterii la nivel global a incidenței depresiei și problemelor de sănătate asociate cu stresul, Orange implementează un program de well-being continuu pe parcursul anului, bazat pe prevenția și intervenția asupra efectelor stresului, dar și de implicare a angajaților în starea lor de bine.”

Printre evenimentele dedicate acestui program de well-being, Corina enumără ateliere săptămânale de pictură, yoga, mindfulness, parenting, relații de cuplu și tehnici de relaxare sau chiar tehnici de decorare a birourilor, legând echipele mai bine și încurajând angajații să contribuie activ la customizarea spațiului de muncă dorit. În plus față de programul de well-being, Orange propune programe fl exibile de benefi cii, consiliere în carieră, platforme de e-learning și un mediu de lucru care pune accentul pe creșterea digitalizării și pe grija față de nevoile angajaților.

Categorii:
Focus

Lucrează de 10 ani în Marketing & Advertising, orientându-se mai degrabă pe ceea ce poate face acest domeniu pentru Industria de Recrutare. După ce a finalizat un masterat în Antropologie la Central European University, a realizat că e fascinată de felul în care se creează adevărate comunități în interiorul companiilor. De aici a pornit pasiunea pentru People Management & Company Culture, o pasiune pe care a transformat-o în job în cadrul echipei eJobs România, devenind chiar Specialist acreditat în Brandingul de Angajator în 2019, după ce a absolvit Academia de Employer Branding al Universum Global.

Leave a Reply

*

*