Toamna se numără evenimentele pe care nu trebuie să le ratezi
Nu e simplu să fii mereu la curent cu tot ce este nou. Iar strategiile bune nu apar peste noapte, ci necesită un efort continuu. Tocmai de aceea, e important să fii prezent la conferințe, cursuri și training-uri ce ar putea să reprezinte o sursă de idei noi și cu un grad sporit de creativitate. Începutul de toamnă e un moment ideal pentru a face un refresh cunoștințelor tale, pentru că probabil ai reușit să-ți încarci bateriile în perioada verii călduroase. Ca să nu ratezi cele mai importante evenimente din luna septembrie, ți-am pregătit o listă ce merită trecută în agendă!
Descoperă selecția de evenimente esențiale pentru specialiștii în resurse umane și nu numai
19.09
Happy Retention Negotiation
UNDE: București
PREȚ: între 390 euro și 710 euro + TVA, în funcție de pachetul ales
ÎNSCRIERI AICI
DE CE SĂ MERGI: Dacă ți s-a întâmplat să pierzi candidați care cereau un salariu mai mare decât bugetul pe care îl aveai la dispoziție, dacă nu știi cum să răspunzi la cererea de creștere de salariu sau dacă vrei să afli când este cel mai bun moment să oferi o mărire de salariu. În cadrul cursului, participanții vor avea ocazia să se pregătească pentru negocierea cu un candidat sau cu un angajat, și nu în ultimul rând, vor învăța să anticipeze viitoarele nemulțumiri salariale, dar și cum să se folosească de limbajul non-verbal și de intonație la masa negocierii.
Înscrie-te la Happy Retention Negotiation
11-15.09
Curs Inspector Salarii
UNDE: online
PREȚ: 1.000 de lei + TVA
ÎNSCRIERI AICI
DE CE SĂ MERGI: Dacă dorești să-ți construiești o carieră în domeniul salarizării. Vei avea ocazia să înveți de la specialiști cu o vastă experiență în domeniul resurselor umane, iar ulterior să devii chiar tu un expert. În urma participării la training, vei cunoaște principalele prevederi referitoare la legislația fiscală și modul de impozitare a veniturilor salariale, la timpul de muncă și timpul de odihnă, vei ști să calculezi corect indemnizațiile pentru diversele tipuri de concedii, vei cunoaște bazele de calcul pentru impozitul pe venit și contribuțiile sociale obligatorii șamd.
14.09
WE ARE THE PEOPLE
UNDE: Cluj-Napoca
PREȚ: 450 de lei
ÎNSCRIERI AICI
DE CE SĂ MERGI: Dacă vrei să afli cum (mai) angajăm cei mai talentați candidați, cum îi reținem, cum menținem oamenii fericiți și cum îi putem transforma în ambasadori de brand. Totodată, vei afla ce beneficii sunt atractive în 2023, cum transmitem către stakeholderii interni și externi corect mesajul companiei, ce tactici și acțiuni sunt cele cu ROI WOW. Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care vor răspunde speakerii conferinței WE ARE THE PEOPLE.
14.09
Influencer Marketing Conference
UNDE: București
PREȚ: Early Bird, oferta valabilă până pe 4 septembrie – 90 euro + TVA, Regular, începând cu 5 septembrie – 115 euro + TVA
ÎNSCRIERI AICI
DE CE SĂ MERGI: Pentru că este o conferință dedicată fenomenului influencerilor, ce aduce în prim plan strategii și tactici verificate în campaniile unor mari branduri și ale unor agenții cu experiență. Ca în fiecare an, evenimentul își propune să ofere un ghid complet de noutăți și bune practici atât celor care derulează programe de influencer marketing, cât și creatorilor de conținut.
18-19.09
Finance for NonFinance
UNDE: București
PREȚ: 590 de euro + TVA
ÎNSCRIERI AICI
DE CE SĂ MERGI: Dacă vrei să înțelegi mai bine mecanismele economice, documentele financiare, să descoperi strategii pentru adaptarea la contextul actual și schimbările din domeniul tău de activitate, dar și metode de interpretare a indicatorilor financiari pentru a lua decizii înțelepte. Training-ul se desfășoară sub forma unei simulări de business, pe parcursul căreia participanții vor putea să lucreze pe exemplul companiei în care lucrează.
26.09
Employer Branding Conference 2023
UNDE: București
PREȚ: 215 euro + TVA
ÎNSCRIERI AICI
DE CE SĂ MERGI: Pentru că evenimentul este dedicat tuturor specialiștilor din resurse umane, recrutare si comunicare corporate. Printre întrebările ce-și vor găsi răspunsul în cadrul conferinței sunt: Ce instrumente și platforme pot fi folosite pentru a recruta mai ușor și pentru a crea campanii creative care să ne ajute să consolidăm brandul de angajator? Cum facem un Employer Branding Audit? Cum ne stabilim obiectivele și cum măsurăm rezultatele acțiunilor de Employer Branding?