brand de angajator
HR Challenge

Ce face un brand de angajator să fie cu adevărat puternic

Promisiuni frumoase sau reputația reală?

Puterea unui brand de angajator nu stă în slogane, ci în realitatea trăită de oameni zi de zi. Ce le oferi, cum îi implici, cât de sincer ești și cât de bine îți știi diferențiatorii, toate acestea contează. Când 72% dintre angajați spun că siguranța e esențială, iar 42% dintre candidați refuză oferte din cauza reputației proaste, e clar că brandul tău influențează mai mult decât imaginea: influențează decizii, cariere și încredere. Uite ce funcționează și ce te sabotează, direct de la sursă.

Așa DA


Oferă-le motive să creadă în tine!

72% dintre angajați simt că angajatorul actual le oferă siguranță, iar acest aspect este în topul motivelor pentru care aleg compania, alături de salariu și echilibru job-viață personală.*


Ia decizii în acord cu așteptările lor!

66% dintre angajatori au inclus măriri salariale în planurile lor pentru 2025 și estimează că vor majora câștigurile angajaților în medie cu 3,6%, la fel ca în 2024, 19% anticipează sume mai mari.**


Arată-le cum te diferențiezi de competitori!

60% dintre liderii aflați în topul celor mai atractivi angajatori din lume spun că diferențierea brandului de angajator va fi un obiectiv-cheie în anii următori.


Încurajează-i să vorbească despre cum se simt la job!
72% dintre companii implică angajații în discuțiile despre companie și experiențele lor în cadrul acesteia.****



Așa NU

 

Nu face acțiuni singulare pe partea de Employer Branding!
Doar 15% dintre profesioniștii în Employer Branding spun organizația lor este dedicată construirii și menținerii unui brand atractiv de angajator.****

 

Nu subestima puterea autenticității!
75% dintre liderii în Employer Branding spun că actualul EVP-ul nu reflectă experiența oamenilor din companie.****


Nu trece cu vederea impresiile despre companie!
42% dintre candidați au refuzat oferte de joburi din cauza experiențelor negative pe care alți candidați le-au avut și le-au povestit în recenzii.*****

 

Nu ignora gradul lor de implicare!

Doar 13% angajații europeni sunt cu adevărat interesați de munca lor, iar lipsa de implicare le afectează și starea de bine. 54% dintre cei neimplicați se confruntă cu mult stres zilnic. 

 

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

Surse: 

 

* Global Report Employer Branding Research 2023, Randstad
** Salary Budget Survey, Payscale 2024

***World’s Most Attractive Employers Report 2023, Universum

****The State of Employer Branding 2023, Seenit

*****Voice of the Candidate: What Your Hiring Process and Candidate Say about You 2023, SHL Labs

******Gallup – State of the Global Workplace: 2024 Report

 

Ți-a plăcut acest articol? Descoperă și: 

 

Beneficiile extrasalariale care atrag angajații

Storytelling în anunțul de angajare

Leadership cu influență reală: când oamenii aleg să rămână

 

Categorii:
HR Challenge

Proiectul We Are HR, lansat în 2017, își propune să vină în întâmpinarea managerilor și specialiștilor în resurse umane cu cele mai noi tendințe din domeniu și cu o perspectivă diferită asupra proceselor de recrutare, retenție și motivare a talentelor. Atât site-ul cât și revistă omonimă oferă informații esențiale și statistici relevante despre industrie și pun în discuție tehnicile actuale de recrutare, precum și instrumentele și tehnologiile folosite în acest proces și modul în care acestea influențează viitorul unei noi generații de candidați și angajați.

Leave a Reply

*

*