Misiunea companiei – chiar contează sau e doar buzzword?
E misiunea unei companii doar o serie de cuvinte ambițioase și mult prea aspiraționale, care nu reflectă realitatea oamenilor din echipă? Poate fi. Dar când majoritatea candidaților de astăzi caută să lucreze pentru organizații orientate către scop, merită să ne întrebăm ce putem face din această misiune pentru a o transforma într-o promisiune pentru actualii și viitorii noștri coechipieri, o promisiune care să-i motiveze și să-i păstreze cât mai mult timp în echipă. Pe la începutul carierei îmi plăceau la nebunie beneficiile nice-to-have: pizza parties la birou, teambuilding-urile cu activități în echipă, ciocolata primită de Ziua Copilului, pozele amuzante făcute la photo booths la petrecerea de Crăciun și toate lucrurile de genul acesta. Așa că atunci când am dat … Continue reading Misiunea companiei – chiar contează sau e doar buzzword?
Copy and paste this URL into your WordPress site to embed
Copy and paste this code into your site to embed