Feedback-ul negativ. O oportunitate pentru mai bine
Să recunoaștem că, indiferent de longevitatea pe piață, numărul de angajați sau notorietatea câștigată, o companie se poate confrunta și cu opinii sau păreri mai puțin pozitive. Este firesc să fie așa, mai ales când există interacțiuni zilnice cu parteneri, clienți și colegi de birou. În lumea reală, e imposibil să fie totul perfect. De această dată, am ales 4 reprezentanți din 4 domenii diferite, care ne-au împărtășit onest modul în care fac față feedback-ului mai puțin pozitiv. Cum gestionezi feedback-ul negativ din partea angajaților, candidaților sau clienților? Sonia-Maria Mărginean, Manager Recrutări @TRANSAVIA: Ne place să credem că super puterea noastră e că suntem atenți și receptivi la feedback. Considerăm că fiecare feedback, fie el pozitiv sau negativ, e … Continue reading Feedback-ul negativ. O oportunitate pentru mai bine
Copy and paste this URL into your WordPress site to embed
Copy and paste this code into your site to embed