Office View

Office View: cum arată biroul unui medic oncolog?

De vorbă cu Gabriel Viișoreanu, medic oncolog la Institutul sânului

Să fii medic oncolog e, mă gândesc, una dintre cele mai grele meserii din câte există, pentru care trebuie să dezvolți o anduranță extremă ca să poți performa. Dar, în același timp, cred că e și una dintre cele mai satisfăcătoare. Pentru că, literalmente, salvezi vieți, iar ceva mai mulțumitor de atât nu-mi dau seama ce ar putea fi.

medic oncolog

Gabriel Viișoreanu, medic oncolog la Institutul Sânului, foto: Alex Gâlmeanu

Sunt câteva elemente care sunt esențiale pentru ca Gabriel să își facă jobul așa cum trebuie. Multe dintre ele nu sunt lucruri materiale, deși e evident că e nevoie mare și de cele din urmă pentru a-și putea realiza meseria: „Dacă există confort, există liniște. Cred că o echipă bine formată, cu resursele materiale la dispoziție și necondiționată de diferiți factori ar asigura confortul oricăruia dintre noi. Și, nu în ultimul rând, dorința de a fi acolo, prezent și implicat în tot ceea ce faci.”

Spațiul său de lucru, așa cum probabil e ușor de intuit, e unul cât se poate de steril. Și la propriu, și la figurat. În cazul de față, acest lucru transmite faptul că totul se face cu profesionalism.

 

Ce mai presupune meseria de medic oncolog?

Când meseria ta presupune și să dai vești nu tocmai fericite, e important să fii capabil să îți menții o stare de spirit bună, nu doar pentru tine ca profesionist, ci și pentru pacienți, pentru că, și în acest caz, tonul face muzica. Iar empatia e esențială în momente în care se dau sentințe incomode despre sănătate. „În momentul în care afli un diagnostic oncologic, trebuie să existe în imediata ta apropiere cineva pe care să te sprijini, care să te înțeleagă și care să te susțină; mai mult decât atât, cineva care să te «ia de mână» și să te îndrume. Dacă pe ușa cabinetului meu intră o pacientă tratată de mine și de colaboratorii mei în urmă cu câțiva ani, asta înseamnă că am mai câștigat o bătălie, noi și pacienta. Iar astfel de momente compensează pentru orice”, îmi povestește.

Gabriel nu a cerut niciodată imposibilul de la un spațiu de lucru, ci doar lucruri esențiale prin care să asigure calitate. Și, crede el, e unul dintre motivele pentru care a câștigat încrederea pacientelor sale.

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

„Mi-am desfășurat activitatea în multe spații medicale. Am încercat din răsputeri să pun pe primul loc pacientul și nu am reușit nici în sistemul de stat, nici în multe centre private. Acum îmi desfășor activitatea așa cum îmi doresc, punând pe primul loc pacientul.”

 

Ți-a plăcut articolul? Citește și:

Cumpăr hard nou

Cum arată un lider din industria recrutării

Suntem feedback-ul pe care l-am primit

Categorii:
Office View

Head of Marketing // Cu 14 ani de experiență în marketing și comunicare, dobândită lucrând în resurse umane, jurnalism și ecommerce, la eJobs e responsabilă de crearea și implementarea strategiei de marketing B2B și B2C și alinierea ei cu obiectivele de business. Expertiză în: Brand Marketing, Job boards, Strategie, Employer Branding, Comunicare Corporate și Internă, Resurse umane

Leave a Reply

*

*