Autonomie sau haos? Care e granița?

Leadershipul nu e doar despre strategii grandioase și planuri pe cinci ani. Uneori, adevărata putere  se vede în detalii: o conversație sinceră în pauza de cafea, o întrebare la momentul potrivit sau un „mulțumesc” spus din inimă după un efort colectiv. Într-o perioadă în care angajații caută sens, apartenență și autonomie, liderii care știu să cultive relațiile interumane, să ofere recunoaștere și să încurajeze învățarea vor fi cei care vor avea echipe loiale și performante.   CuprinsNu subestima importanța discuțiilor informale la job! Arată apreciere pentru contribuția echipei!Inspiră-te din filme pentru a da aripi și echipei tale!Creează oportunități de învățare!Ți-a plăcut articolul? Citește și:Nu subestima importanța discuțiilor informale la job!  O conversație relaxată și sinceră poate îmbunătăți conexiunea cu echipa și … Continue reading Autonomie sau haos? Care e granița?