Autenticitatea atrage și clădește relații de încredere
Când vine vorba despre reputația unei companii, avem de obicei în față rezultatul unui mix de strategii încununat de premiile câștigate, dar nu și pașii concreți care au atras popularitatea. Flavia Bucerzan, Country Manager Employer Branding Communications la Bosch România face lumină pe acest subiect, dezvăluind tacticile care-ți pot câștiga loialitatea talentelor din echipă, dar și pe profesioniștii noii generații! CuprinsAnul acesta Bosch sărbătorește 30 de ani de activitate în România. Cum a evoluat reputația companiei în rândul angajaților în ultimii ani? Care au fost factorii-cheie care au contribuit la această evoluție?Pe ce strategii mizează Bosch pentru a-și întări brandul de angajator în România?Cum se gestionează în cadrul companiei feedback-ul și sugestiile primite de la angajați pentru a … Continue reading Autenticitatea atrage și clădește relații de încredere
Copy and paste this URL into your WordPress site to embed
Copy and paste this code into your site to embed