HR Challenge

HR Pitch: Cum atragem candidații tineri?

Grigoriada Stroe, Ubisoft

Noua generație de candidați care intră pe piața muncii și pe care ne dorim să o atragem către companiile noastre vine cu o mulțime de așteptări la care trebuie să ne adaptăm rapid. Dacă în trecut candidații erau cei nevoiți să răspundă prompt cerințelor companiei, acum locurile s-au inversat. Pornind de la conceptul de „elevator pitch” am provocat-o pe Grigoriada Stroe, HR & Operations Director la Ubisoft, să ne răspundă scurt și la obiect despre felul în care sunt tratați angajații din companie și cum sunt văzute tinerele talente. 

Grigoriada Stroe Ubisoft

Grigoriada Stroe, HR & Operations Director @ Ubisoft

 

Cum atrageți talentele tinere la Ubisoft?

În primul rând, prin imaginea pe care o conturăm în piață, prin evenimentele pe care le organizăm în licee și facultăți și prin programele educaționale dedicate tinerilor, oferindu-le vizibilitate asupra unei potențiale cariere la Ubisoft ca ulterior ei să aleagă dacă se potrivește cu planurile lor.

 

Ce perspective de dezvoltare au tinerii în companie?

Tinerii se pot dezvolta atât în direcția creșterii expertizei tehnice, cât și în cea de leadership; în plus, le oferim posibilitatea de career shift într-un alt departament sau pe o altă familie de joburi sau, dacă își doresc, pot alege programele de mobilitate internațională prin care își pot continua cariera într-un alt studio din rețeaua Ubisoft.

 

Ce părere aveți despre angajarea studenților?

Este important să îți formezi oamenii de la început, iar studenții pot crește lejer în cultura Ubisoft; în lipsa unei specializări academice în domeniu, vrem să susținem dezvoltarea lor prin programele noastre, avantajul fiind că studenții vin cu multă energie, pasiune și cu dorința de a experimenta.

 

Ce beneficii oferiți tinerilor pentru a-i reține?

Avem un pachet de beneficii diverse, de la sală de fitness la sediul companiei, până la programe de work-life balance; suntem atenți la stilul lor de viață, la hobby-urile lor și încercăm să adaptăm beneficiile în consecință.

 

Ce traininguri le oferiți angajaților noi, fără experiență?

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

Există programe de induction pentru integrarea noilor veniți și programe de knowledge-sharing, astfel încât tinerii să primească o viziune de ansamblu asupra tuturor oportunităților de dezvoltare din Ubisoft, plus programe de mentorat pentru fiecare familie de joburi.

 

Cum evaluați performanța tinerelor talente?

Avem un sistem intern de evaluare concentrat pe dezvoltarea talentelor și bazat pe metodologia Agile, în care ideile de bază sunt asumarea responsabilităților, feedbackul permanent de la manager și de la colegi și autoevaluarea.

 

Cum vă distingeți de competiție când vine vorba de recrutarea din rândul generațiilor tinere?

Prin evenimente specifice industriei pe care le organizăm, care au ca scop o mai bună cunoaștere a atmosferei din Ubisoft, cum ar fi competiții de dezvoltare de jocuri, de programare, evenimente dedicate comunității, programe educaționale și de mentorat.

 

Ce contribuție au tinerii la succesul Ubisoft?

Tinerii vin cu creativitate, cu energie, comunică bine, sunt mobili, sunt implicați în proiecte globale și lucrează foarte ușor în echipă.

 

Joc de imaginație: cum ar arăta locul de muncă fără generația tânără?

Ar arăta exact la fel deoarece cultura Ubisoft, atmosfera și energia oamenilor nu sunt date de vârsta lor, ci de motivația și de pasiunea de a lucra în industria jocurilor video.

 

Cum faceți angajații să se simtă #HappyLaJob?

Prin evenimentele organizate pentru ei, prin beneficiile oferite, prin mediul de lucru, colegi și prin cultura Ubisoft.

Categorii:
HR Challenge

Lucrează de 10 ani în Marketing & Advertising, orientându-se mai degrabă pe ceea ce poate face acest domeniu pentru Industria de Recrutare. După ce a finalizat un masterat în Antropologie la Central European University, a realizat că e fascinată de felul în care se creează adevărate comunități în interiorul companiilor. De aici a pornit pasiunea pentru People Management & Company Culture, o pasiune pe care a transformat-o în job în cadrul echipei eJobs România, devenind chiar Specialist acreditat în Brandingul de Angajator în 2019, după ce a absolvit Academia de Employer Branding al Universum Global.

Leave a Reply

*

*