Generația Z
Focus

Cine este Generația Z

Advertorial: Câteva lucruri importante

Generation, generația post-milenială, nativii digitali se referă la cei născuți de la mijlocul anilor 1990 și reprezintă sub 20% din populația României. În proporție de mai bine de 90% au acces la smartphone, 54% dintre ei au acces la tabletă și 90% se uită zilnic pe Facebook sau YouTube. Membrii Generației Z sunt primii care au crescut și s-au dezvoltat utilizând social media, tehnologia mobilă și cu siguranță primii care au folosit de mici tehnologia video mobilă.

 

Ok, și?

 

Unul din cele mai importante trenduri din HR este transformarea digitală. De ce? Pentru că generația care intră acum în câmpul muncii și care în curând va reprezenta mai bine de 18% din angajați sunt acești „nativi digitali”. Indiferent că vorbim despre activități de entertainment sau chiar de activități productive, toate acestea sunt într-un important proces de transformare pentru a putea fi realizate online și mai ales pe un device smartphone.

De asemenea, crește foarte mult economia cunoașterii. Cei care compun această generație sunt însetați de a cunoaște, de a vedea, de a experimenta. Astfel digitalizarea din zona de learning & development ține ocupată agenda departamentelor de HR.

 

Cele mai importante lucruri pentru Generația Z

 

Iată un scurt benchmark făcut de leoHR în rândul Generației Z, cu ajutorul instrumentelor stay interview (514 respondenți, născuți după anul 1990), apropo de cele mai importante lucruri pentru tinerii Z la un angajator nou:

Noul angajator să le pună la dispoziție instrumente pentru dezvoltarea personală.

Noul angajator să le creioneze un parcurs al carierei clar, cu etape și procese bine conturate.

Noul angajator să ofere un mediu unde pot acorda și respectiv primi feedback.

Noul angajator să pună accent și să fie deschis spre inovație.

Echipa din care ar face parte să aibă oameni de vârsta lor.

 

Generația Z categoric este diferită de orice am văzut până acum și sunt sigur că vor apărea politici noi și strategii pe care companiile le vor implementa pentru a fi pregătite să răspundă atitudinilor și preferințelor unice ale acestor noi generații și felului în care își vor aduce contribuția la dezvoltarea economică.

Categorii:
Focus

Leave a Reply

*

*