invatare
Dezvoltare personala

Ce să faci / ce să nu faci când vine vorba de învățare

Ghid de bună purtare în HR

Pentru că procesul de învățare nu trebuie să se oprească niciodată, ne-am gândit să-ți venim în ajutor cu câteva lucruri pe care trebuie să le faci în continuare și câteva la care ar trebui să renunți atunci când vine vorba de invatare.

 

Uite cum poți încuraja un mediu de învățare în companie?

 

AȘA DA

 

Privește învățarea ca pe o investiție!

45% dintre companii consideră cursurile de dezvoltare profesională și personală ca fiind cea mai bună investiție în angajați.*

 

Oferă oportunități în afara jobului!

83% dintre angajați consideră obligatoriu ca angajatorul să le ofere cursuri de dezvoltare personală.**

 

Creează planuri de dezvoltare personalizate!

2/3 români din țară doresc să învețe o limbă străină pentru a se dezvolta pe plan profesional.***

 

Pune digitalizarea pe primul loc!

Aproape 90% dintre angajatori investesc în îmbunătățirea abilităților digitale ale angajaților existenți și ale celor noi.****

 

AȘA NU

Nu uita să verifici eficiența trainingurilor!

72% dintre companii fac sesiuni de follow-up după traininguri.*****

 

Nu economisi bani când vine vorba de dezvoltarea oamenilor!

Doar 28% dintre companii au acționat în direcția majorării bugetului de training și dezvoltare în 2018, iar 55% au menținut nivelul bugetului alocat la același nivel cu anul anterior. *****

Nu ignora dorințele angajaților!

79% dintre angajați spun că cele mai eficiente metode de învățare sunt trainingurile la serviciu.******

PRIMEȘTE CELE MAI NOI ARTICOLE DIRECT ÎN INBOX👇

 

Nu uita să te implici în nevoile noilor generații!

94% dintre tinerii din Generația Z vor alege pentru primul job companiile care oferă oportunități de învățare și avansare în carieră. ****

 

 

*Studiu realizat de Centrul Pentru Studierea Opiniei și Pieței împreună cu Arthut & Regents

**Studiu eJobs România

***Studiu Eucom

****Studiu realizat de EY

*****Studiu Exec-Edu

******Studiu Deloitte

 

Ți-a plăcut articolul? Citește și:

Tehnici de asertivitate: învață să nu fii de acord cu cineva

Cum anticipăm provocările prin Design Thinking?

Ce învățăm în 2019?

Curiozitatea a omorât pisica, nu omul

Învață pentru a genera schimbarea

Categorii:
Dezvoltare personala

Face parte din echipa eJobs de circa 5 ani. Perioadă în care scrie despre provocările cu care se confruntă confruntă oamenii de HR, managerii, antreprenorii. Și vine cu soluții concrete/aplicabile pentru acestea. Creionându-le atât prin urmărirea tendințelor de pe piața muncii, cât și prin feedback-ul constant primit atât de la companii & de la candidați. Pasiunea pentru nevoile angajaților și companiilor a descoperit-o în 2014, când a luat contact prima oară cu zona de resurse umane. Ulterior, a ocupat timp de doi ani poziția de editor la Ziarul Financiar.

Leave a Reply

*

*