Focus

Avi Cicirean, Brand Minds: „Drive-ul e combustibilul oamenilor de succes.” 

Despre evenimentul sezonului

Profesioniștii mediului de business din România și nu numai așteaptă deja de ceva vreme evenimentul care va avea loc pe 11 mai la Sala Palatului: Brand Minds. Unul dintre motive e, evident, faptul că edițiile anterioare ale conferinței au fost adevărate experiențe pentru participanți, diferite de orice alt eveniment similar. Un alt motiv pentru care așteptăm cu sufletul la gură ediția 2018 Brand Minds, poate și mai evident decât primul, e lista de speakeri, cu adevărat impresionantă: Sophia, the Humanoid Robot, Seth Godin, Helen Fisher, Daniel Goleman, Robin Sharma și Shed Simove.

Am stat de vorbă cu Flaviu (Avi) Cicirean, fondator Brand Minds și Brand Emotion, pentru a afla mai multe despre ce e în spatele unui eveniment de asemenea calibru.

Avi Cicirean, fondator Brand Minds

Avi Cicirean, fondator Brand Minds

 

Biletele la Brand Minds 2018 sunt deja sold out, însă te poți înscrie pe o listă de așteptare aici și sunt șanse mari să ne vedem pe 11 mai la conferința de la Sala Palatului. Câteva motive să fii acolo, mai jos, deși, sincer, nu cred că mai ai nevoie de convingere.

 

Nu cred că exagerez cu nimic când spun că Brand Minds 2018 e unul dintre cele mai așteptate evenimente ale anului. Ce implică un astfel de eveniment din punct de vedere organizatoric?

Apreciem cuvintele frumoase venite din partea voastră! Cu fiecare eveniment pe care îl producem, încercăm să aducem plus valoare comunității de business, nu doar din România, ci din întreaga zonă. Potențialul companiilor din Sud-Estul Europei  ne-a determinat să creăm astfel de experiențe pentru a seta repere relevante în zonele pe care ne dorim să le atingem. Ne străduim să facem asta cu fiecare ediție prin speakeri de talie internațională și lideri ai momentului. Atât în domeniul business, cât și în alte arii de performanță. Eforturile pe care le depunem împreună cu partenerii noștri sunt unele foarte mari, dar avem deschiderea publicului în a aprecia aceste repere pe care dorim să le impunem.

 

Câți oameni sunt implicați în proiect și cât durează pregătirea?

Pentru partea de planificare strategică și comunicare avem o echipă de 10 oameni care lucrează la proiect pe tot parcursul anului. Pentru ziua evenimentului, pe de altă parte, discutăm de o echipă de peste 150 de oameni.

 

Care sunt criteriile după care stabiliții lista de speakeri?

Curatoriem speakerii în funcție de impactul pe care îl au în mediul de business și în funcție de calendarul lor. Challenge-ul cel mai mare pe care îl avem este să reușim să le sincronizăm agendele, astfel încât să reușim îi aducem pe toți în aceeași zi. Acesta este motivul pentru care evenimentele organizate de noi sunt prestabilite cu 2 ani în avans.

 

La ce ar trebui să ne așteptăm de la ediția din 2018 a Brand Minds?

Performantă și inovație! Ne dorim să oferim publicului nostru accesul la cele mai autentice surse de informație și oportunitatea de a cunoaște game-changeri care au schimbat paradigma comiunicării prin drive-ul și viziunea lor. Vrem să le oferim oamenilor posibilitatea de a-și estompa preconcepțiile legate de inteligența artificială și de a înțelege procesul din spatele acestei tehnologi.

 

Unul dintre cei mai așteptați speakeri de anul ăsta (deși, personal, mi se pare foarte greu să fac un top) e Helen Fisher. Despre ce ne va vorbi la Brand Minds?

Ceea ce este cu adevărat impresionant la Helen este expertiza ei în antropologie, acumulată în ani de muncă și studii de cercetare. Iubirea este doar unul dintre domeniile pe care Helen l-a analizat și explicat că proces științific. Cu toate acestea, cunoștințele sale legate de modul în care funcționăm ca oameni se pot aplica în foarte multe domenii. La Brand Minds, spre exemplu, va vorbi despre Neuroștiintă și aplicabilitatea ei în Vanzări și Publicitate.

 

Rămânând la speakeri, nu pot să nu-l menționez pe Seth Godin, pe care iar cred că-l așteaptă o bună parte din audiență. Știu că l-ați „curtat” încă de la prima ediție Brand Minds. Cum l-ați convins până la urmă?

Multă muncă de convingere, perseverență și o doză bună de timing! De cele mai multe ori, cel mai comun obstacol în a aduce speakeri de talia lui Seth Godin este programul lor. Speakerii de talie mondială au agenda prestabilită cu cel puțin 3-5 ani de zile în avans. Lucrul care a îngreunat și mai mult încercările noastre de a ajunge la el, a fost obiceiul lui de a-și progama un singur eveniment pe lună. Eveniment pe care îl curatoriază, de altfel, cu foarte mare atenție.

 

Un alt speaker de calibru și, îmi imaginez, mult așteptat e Daniel Goleman, a cărui carieră e absolut impresionantă. La ce să ne așteptăm în cazul acestuia în cadrul Brand Minds? 

Prin prisma expertizei cu care vine la pachet, Daniel Goleman va puncta un subiect extraordinar de important în zilele noastre: focusul. Veți vedea de ce este focusul un tool care poate face diferența dintre succes și eșec în era comunicătrii și a abundenței informaționale.

 

Spuneți că misiunea Brand Minds e să inspirați oamenii. Cu ce plus valoare vă așteptați să plece acasă audiența de la această ediție?

Oamenii pleacă de aici cu (așa cum ne place nouă să spunem) o „reconfigurare a traseului” la 180 de grade! Pleacă cu un drive puternic (de care există reală nevoie). Într-o societate în care procrastinarea și cultura de „ce e-al tău e pus deoparte” sunt la ele acasă, drive-ul este combustibilul oamenilor de succes. Ne străduim de fiecare dată să aducem cei mai buni experți din industrie și facem asta pentru că știm cu ce vin pentru publicul nostru: insight-uri din industrie foarte valoroase. Fiecare profesionist care vine la Brand Minds pleacă de aici cu cel puțin trei idei concrete pe care le poate pune în aplicare a doua zi. Iar asta indiferent că participă cu dorința de a-și aduce business-ul la un următor nivel sau pentru dezvoltarea sa personală.

 

 

Categorii:
Focus

Chief Content Editor // De mai bine de 10 ani contribuie la conturarea de proiecte editoriale, multe de la zero, cel mai recent fiind chiar We Are HR. Economist la bază, CV-ul ei include presă, marketing și e-commerce. La eJobs e responsabilă de crearea și implementarea strategiei de conținut B2B și B2C. Dacă ar putea, și-ar lua un job full time de călător.

Leave a Reply

*

*